Pestki oraz nasiona zyskują coraz większą popularność nie tylko ze względu na swój smak i łatwość dorzucenia, np. do jogurtu, koktajlu czy dania.
TIM Mikołajów to charytatywna akcja, w ramach której do 17 beneficjentów z całej Polski trafiło łącznie 221 000 zł.
Polscy internauci po raz kolejny mogą skorzystać z narzędzia, umożliwiającego reagowanie na używanie w Internecie fałszywego sformułowania „polskie obozy śmierci”. Strona, pomozpamietac.pl, której zadaniem jest wyszukiwan
Bakłażan i cukinia to jedne z najmniej kalorycznych warzyw, które posiadają wiele cennych składników odżywczych. Czy często po nie sięgamy? Jeśli nie jesteście przekonani do ich smaku lub nie wiecie, jak wykorzystać je w ku
W czwartym kwartale 2020 roku spółka BTC Studios S.A. odnotowała zysk z działalności operacyjnej na poziomie 274 645,53 PLN.
Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.
Synergic realizuje rozbudowaną kampanię OOH dla biura podróży ITAKA we współpracy z Narodową Grecką Organizacją Turystyczną.
18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”. Akcja dedykowana jest do wszystkich rodziców, w tym także do osób które mogą składać wnioski w ramach rządowego programu „Rodzina 500 plus”.
Platforma NapoleonCat uruchomiła darmowe narzędzie do generowania danych demograficznych użytkowników Facebooka, Messengera i Instagrama z całego świata.
Do grona klientów Communication Unlimited dołączył rozpoczynający działalność w Polsce ośrodek medyczny Longevity Center.