BIZNES Media i PR

EFL promuje Leasing Europejski – Pracę dla młodych

W kwietniu rozpoczęła się pierwsza odsłona wiosennej, sprzedażowej kampanii EFL. Prowadzona komunikacja podkreśla ofertę tańszego Leasingu Europejskiego skierowaną do firm, które zdecydują się udzielić wsparcia młodym osobom, wchodzącym na rynek

Data publikacji: 2014-04-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EFL promuje Leasing Europejski – Pracę dla młodych
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W kwietniu rozpoczęła się pierwsza odsłona wiosennej, sprzedażowej kampanii EFL. Prowadzona komunikacja podkreśla ofertę tańszego Leasingu Europejskiego skierowaną do firm, które zdecydują się udzielić wsparcia młodym osobom, wchodzącym na rynek pracy.

EFL promuje Leasing Europejski - Pracę dla młodych BIZNES, Media i PR - W kwietniu rozpoczęła się pierwsza odsłona wiosennej, sprzedażowej kampanii EFL. Prowadzona komunikacja podkreśla ofertę tańszego Leasingu Europejskiego skierowaną do firm, które zdecydują się udzielić wsparcia młodym osobom, wchodzącym na rynek pracy.

Kampania realizowana jest głównie w Internecie. Prowadzone działania obejmą; wysyłki mailingowe do firm, formaty display na portalach biznesowych oraz promocję w porównywarkach finansowych. EFL kontynuuje również współpracę z portalem Bankier.pl  w ramach systemów partnerskich, z wydawcami w ramach sieci afiliacyjnych oraz
z portalami takimi jak Onet.pl, Interia.pl, wp.pl.
Największa firma leasingowa koncentruje się na walorach oferty, która umożliwia uzyskanie atrakcyjnego finansowania na rozwój małego i średniego biznesu. EFL oczekuje od swoich partnerów (firm MŚP) wsparcia młodych osób na rynku pracy. „Leasing Europejski. Praca dla młodych” to produkt dla firm, które w okresie ostatnich 6 miesięcy zatrudniły przynajmniej jedną młodą osobę (15-24 lat), lub które oferują kształcenie zawodowe lub staże/ programy szkoleniowe dla młodych osób. Innym warunkiem otrzymania korzystnej oferty może być  również podpisanie umowy o współpracy z instytucją odpowiadającą za kształcenie (np. uniwersytetem, technikum, szkołą zawodową) o zatrudnianiu młodych osób (np. podczas letnich praktyk).
„W prowadzonej komunikacji marketingowej stawiamy na Internet, który wspiera  realizację postawionych celów sprzedażowych i pozwala precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej, czyli  przedsiębiorców z sektora MŚP. Liczę, że promowana oferta pozwoli nam i naszym partnerom biznesowym wesprzeć młode osoby wchodzące na rynek pracy” – powiedziała Ewa Kadziewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu w EFL.

Pierwsza odsłona kampanii zakończy się w maju 2014r. W tym samym miesiącu zostanie uruchomiony kolejny etap komunikacji.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
EFL promuje Leasing Europejski - Pracę dla młodych BIZNES, Media i PR - W kwietniu rozpoczęła się pierwsza odsłona wiosennej, sprzedażowej kampanii EFL. Prowadzona komunikacja podkreśla ofertę tańszego Leasingu Europejskiego skierowaną do firm, które zdecydują się udzielić wsparcia młodym osobom, wchodzącym na rynek pracy.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy