Data publikacji: 2017-12-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Już od 9 stycznia nowy program o telesprzedaży i obsłudze klienta w Słodki Live
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Startuje nowy program telewizyjny o obsłudze klienta, telesprzedaży i customer care. Premierowy odcinek 9-go stycznia na kanale Słodki Live.
O obsłudze klienta, sprzedaży nowoczesnymi kanałami, rekrutacji pracowników do działów obsługi klienta i o coraz częściej, odmienianej w różnych przypadkach, automatyzacji i robotyzacji tego obszaru biznesu już od 9 stycznia będą opowiadać goście Karola Bancerza w programie CC TALK na kanale Słodki Live.
– Tematyka programu z pewnością zainteresuje każdego przedsiębiorcę, który na poważnie myśli o rozwoju swojego biznesu. Będziemy pokazywać jak w dobie cyfryzacji i nowych przepisów o ochronie danych zabrać się za sprzedaż w różnych kanałach kontaktu – mówi Karol Bancerz, prowadzący i wydawca najpopularniejszego portalu o Customer Care w Polsce, CCNEWS.pl.
Program emitowany będzie we wtorkowym paśmie biznesowym o godz. 20:00. – Karola spotykać będziemy co tydzień w programie CC TALK – mówi Tomasz Słodki, twórca kanału Słodki Live. – Jestem przekonany, że tematy poruszane w programie zainteresują niejednego przedsiębiorcę, który coraz częściej – zamiast ceną – przebija się na rynku jakością obsługi klienta – podkreśla Słodki.
Już w pierwszych odcinkach mowa będzie o możliwościach obniżenia kosztów obsługi klienta poprzez wprowadzenie elementów automatyzujących cały ten proces. – Nasi goście, którzy na automatyzacji obsługi klienta znają się jak nikt inny w Polsce, opowiedzą jak zabrać się za to z głową – komentuje Bancerz. – Będziemy rozmawiać nie tylko o rozwiązaniach technicznych, ale także prawnych czy organizacyjnych. Opowiemy widzom, co zrobić, aby nie tracić klientów i… pracowników call center czy contact center. – dodaje Bancerz.
Twórcy programu zapowiadają na początek 16 odcinków. Widowie sami będą mogli proponować tematy kolejnych odcinków na stronach internetowych programu w slodkilive.pl i ccnews.pl.
Dodatkowe informacje o prowadzącym:
KAROL BANCERZ – Wydawca portalu branżowego customer care CCNEWS.pl
Z branżą call center związany od 12 lat. Od ponad 10 lat prowadzi ccnews.pl, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie części procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta.
Dodatkowe informacje:
Daniel Kobiałko
tel. 530 137 213, danie[email protected]
Karol Bancerz
tel. 790 759 066, [email protected]
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR