BIZNES Media i PR

Infinity Media z kampanią europejskich jabłek

W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta warszawskiego domu mediowego Infinity

Data publikacji: 2019-04-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Infinity Media z kampanią europejskich jabłek
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta warszawskiego domu mediowego Infinity Media.

Infinity Media z kampanią europejskich jabłek BIZNES, Media i PR - W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta warszawskiego domu mediowego Infinity Media.

Kampania ma na celu promocję europejskich jabłek na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz pośrednio, biorąc pod uwagę reeksportowy charakter rynku ZEA, w innych krajach arabskich i azjatyckich. Jej hasłem jest „Siła smaku, witamin i kolorów – poznaj jakość jabłek z Europy”, a sloganem wspierającym „Ugryź jabłka z Europy – poznaj jakość i smak!”.

Strategia komunikacji jest oparta na trzech kierunkach działania: informacyjnym, angażowaniu i oddziaływaniu oraz utrwaleniu przekazu w świadomości odbiorców. Działania promocyjne będą skierowane do dwóch grup – konsumentów oraz klienta biznesowego.

Podstawowym narzędziem działań B2B ma być udział w największych targach i konferencjach w regionie (SIAL Middle East, WOP Dubai, Gulfood), a także spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Działania promocyjne skierowane do konsumentów będą skoncentrowane wokół profili w mediach społecznościowych, strony internetowej, reklamie w prasie czy outdoorze. Dodatkowo, zostaną przeprowadzone akcje happeningowe i akcje promocyjne.

Infinity Media jest zaangażowane w całościowe działania promocyjne i organizacyjne dwuletniego projektu „Siła smaku, witamin i kolorów – poznaj jakość jabłek z Europy”.  

Infinity Media to niezależny dom mediowy, który specjalizuje się w planowaniu i zakupie każdego rodzaju mediów: od Internetu, przez prasę, outdoor, radio i telewizję, po ambient. W swoich kampaniach wykorzystuje najskuteczniejsze i najnowsze trendy na rynku, poszukując nieprzetartych jeszcze dróg dotarcia. Nagrodzony Diamentem Forbes’a i wielokrotnie Gazelą Biznesu. Więcej na infinitymedia.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Infinity Media z kampanią europejskich jabłek BIZNES, Media i PR - W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta warszawskiego domu mediowego Infinity Media.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  26 proc. kluczowych stanowisk w firmach zajmują kobiety

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy