Data publikacji: 2016-11-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy pod hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody”.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Zagrodowy pod hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody”! Podjęte działania mają na celu przybliżyć konsumentom najważniejsze informacje na temat chowu i korzyści płynących z obecności kurczaka Zagrodowego w codziennym menu. Podejmując szereg aktywności w mediach marka zaznacza swoją mocną pozycję rynkową i wzmacnia swój pozytywny wizerunek.
W listopadzie i grudniu pojawią się reklamy w prasie. Kampania swoim zasięgiem obejmie tytuły prasy poradnikowej, lifestylowej, luksusowej, zdrowotnej i kulinarnej. Przez cały czas jej trwania marka otrzyma wsparcie PR zarówno w mediach drukowanych jak i internetowych.
Konsumenci mogą liczyć na wiele aktywności na profilu marki Zagrodowy na Facebooku. Obecnie realizowany jest konkurs z atrakcyjnymi nagrodami, który potrwa do 25. listopada br. Aby wziąć w nim udział, należy opublikować danie przyrządzone z Kurczaka Zagrodowego z widoczną na zdjęciu etykietą zakupionego produktu. Komisja Konkursowa wybierze zwycięskie przepisy oceniając ich oryginalność i pomysłowość autorów. Przewidziano także kampanię na Facebooku w celu zwiększenia zaangażowania i zasięgów poszczególnych postów.
Swoją premierę ma również zabawny spot video, który został zrealizowany z myślą o użytkownikach Facebooka, Youtuba oraz platformy Payback.pl.
Za wszystskie działania z zakresu marketingu internetowego odpowiedzialna jest agencja Performance Media. Za zakup kampanii prasowej oraz komunikację pr odpowiada agencja Quality PR.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR