BIZNES Media i PR

MullenLowe MediaHub nowym klientem Adform

MullenLowe MediaHub nowym klientem Adform
Polski oddział Adform rozpoczął współpracę z MullenLowe MediaHub. Dom mediowy kontynuuje rozwijanie kompetencji w zakresie programmatic buying, w czym będą go wspierać eksperci

Data publikacji: 2016-03-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MullenLowe MediaHub nowym klientem Adform
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Polski oddział Adform rozpoczął współpracę z MullenLowe MediaHub. Dom mediowy kontynuuje rozwijanie kompetencji w zakresie programmatic buying, w czym będą go wspierać eksperci Adform.

MullenLowe MediaHub nowym klientem Adform BIZNES, Media i PR - Polski oddział Adform rozpoczął współpracę z MullenLowe MediaHub. Dom mediowy kontynuuje rozwijanie kompetencji w zakresie programmatic buying, w czym będą go wspierać eksperci Adform.

„Komplementarność platformy, doskonałe lokalne wsparcie oraz dynamicznie rozwijający się zakres oferty programmatic (w tym rich media), zadecydowały o wyborze platformy Adform na jedną z kluczowych w naszej firmie. Mocny dział programmatic jest już jednym z istotnych elementów zagwarantowania naszym klientom najwyższego poziomu obsługi od przygotowania kreacji do emisji i ewaluacji wyników” – powiedział Maciej Czech, Digital Business Director w MullenLowe MediaHub.

„Jesteśmy dumni z możliwości współpracy ze względu na ogromne doświadczenie
i kompetencje MullenLowe w zakresie budowania skutecznych kampanii reklamowych. Jest to także pierwszy krok ku szerszej kooperacji z grupą IPG” – podsumował Bartosz Malinowski, Commercial Director CEE, Adform.

 

O Adform

Adform działa na polskim rynku od maja 2014 roku oferując kompleksową platformę Programmatic dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców. W portfolio produktów znajdują się między innymi: DSP, SSP, DMP, TPAS. Firma oferuje również usługi związane z kreacją i produkcją formatów Rich Mediowych.

Założona w Danii w 2002 roku firma prowadzi obecnie działalność w 15 krajach: w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, Czechach, Polsce, na Litwie i na Białorusi, zatrudniając ponad 650 osób. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.adform.com lub http://www.twitter.com/adforminsider.  

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
MullenLowe MediaHub nowym klientem Adform BIZNES, Media i PR - Polski oddział Adform rozpoczął współpracę z MullenLowe MediaHub. Dom mediowy kontynuuje rozwijanie kompetencji w zakresie programmatic buying, w czym będą go wspierać eksperci Adform.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Black Rose Projects prezentuje pierwszy tytuł wydawniczy na PC

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy