BIZNES Media i PR

Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym?

Data publikacji: 2018-11-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym?
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W 2017 wydatki konsumenckie w okresie przedświątecznym wyniosły aż 687 mld dolarów, co stanowi największy roczny wzrost od zakończenia wielkiej recesji w 2010 roku. Przewiduje się, że sprzedaż detaliczna w analogicznym okresie w tym roku osiągnie nawet 720 mld dolarów. C

Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym? BIZNES, Media i PR - W 2017 wydatki konsumenckie w okresie przedświątecznym wyniosły aż 687 mld dolarów, co stanowi największy roczny wzrost od zakończenia wielkiej recesji w 2010 roku. Przewiduje się, że sprzedaż detaliczna w analogicznym okresie w tym roku osiągnie nawet 720 mld dolarów. C

Wzrost wydatków konsumenckich spowodowany jest coraz lepiej ukierunkowanymi strategiami marketingowymi, skoncentrowanymi głównie na zdigitalizowanym społeczeństwie. Wyższe wskaźniki zatrudnienia, a tym samym większe dochody konsumentów, pozwalają detalistom z roku na rok osiągać bardzo dobre wyniki sprzedaży w okresie przedświątecznym. Jak za pomocą cyfrowych reklam skutecznie dotrzeć do konsumentów w tym najgorętszym czasie?

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jak skutecznie dotrzeć do odbiorców w okresie przedświątecznym? BIZNES, Media i PR - W 2017 wydatki konsumenckie w okresie przedświątecznym wyniosły aż 687 mld dolarów, co stanowi największy roczny wzrost od zakończenia wielkiej recesji w 2010 roku. Przewiduje się, że sprzedaż detaliczna w analogicznym okresie w tym roku osiągnie nawet 720 mld dolarów. C
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR