BIZNES Media i PR

Marka Davidoff Cafe zmienia opakowania swoich produktów

Celem zmiany szaty graficznej opakowań Davidoff Cafe, w nawiązaniu do re-pozycjonowania marki jest budowanie świadomości filozofii marki -ZEST FOR LIFE, czyli radość życia, życie z pasją oraz lepsze dotarcie do konsumentów „eksplorujących

Data publikacji: 2018-08-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Davidoff Cafe zmienia opakowania swoich produktów
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Celem zmiany szaty graficznej opakowań Davidoff Cafe, w nawiązaniu do re-pozycjonowania marki jest budowanie świadomości filozofii marki -ZEST FOR LIFE, czyli radość życia, życie z pasją oraz lepsze dotarcie do konsumentów „eksplorujących życie”

Marka Davidoff Cafe zmienia opakowania swoich produktów BIZNES, Media i PR - Celem zmiany szaty graficznej opakowań Davidoff Cafe, w nawiązaniu do re-pozycjonowania marki jest budowanie świadomości filozofii marki -ZEST FOR LIFE, czyli radość życia, życie z pasją oraz lepsze dotarcie do konsumentów „eksplorujących życie”

„CENNE CHWILE TO KWESTIA WYBORU” to hasło przyświecało twórcą marki Davidoff Café wprowadzając na rynek swoje kawy w nowych opakowaniach.

Zino Davidoff – koneser kawy, dżentelmen, założyciel marki znany był ze swej pasji do życia i zamiłowania do 
piękna, a jego życiowe motto to: „Cenić wysoką jakość to cenić smak życia”. Smakowanie radości życia oraz celebrowania wyjątkowych chwil to wartości, które w codziennym życiu przyświecały twórcy oraz które  po dziś́ dzień́ stanowią fundament tożsamości  marki DAVIDOFF.

Cenne chwile z kawą Davidoff – Nowe, stylowe opakowania kawy Davidoff

„Cenne chwile to kwestia wyboru” –  ta prosta, a zarazem trafna myśl przyświecała projektantom nowych opakowań Davidoff Cafe, lidera rynku kawy Premium. Nowa szata graficzna jest elementem globalnej strategii marki związanej ze zmianami w jej pozycjonowaniu.

Celem zmian w szacie graficznej opakowań jest oprócz budowania świadomości filozofii marki, wartości wynikających z jej pozycjonowania – ZEST FOR LIFE – czyli radość życia, życie z pasją, także trafienie do szerszej grupy odbiorców, szukających odrobiny luksusu, gwarantującego cenne chwile radości i wyjątkowości w codziennym dniu.

Zmieniona szata graficzna jest teraz nowoczesna i minimalistyczna, a nowym, charakterystycznym elementem jest połyskujący pasek na opakowaniu dostosowany
do konkretnej linii produktowej. Dzięki temu konsumentom jest  łatwiej odróżnić od siebie poszczególne serie kaw, intensywność smaków. Metaliczne wykończenia, lśniąca powierzchnia i ciekawa struktura stanowią̨ dopełnienie nowoczesnej formy. Opakowania zostały poddane testom konsumenckim, w których konsumenci potwierdzili, iż nowy wygląd jest stylowy, a jednocześnie nowoczesny.

Arcydzieło w świecie kawy

Davidoff to marka, która podbiła rynek kawy premium, o czym świadczy jej dynamiczny rozwój i wzrosty sprzedaży w wielu krajach. Davidoff zawdzięcza to konsekwentnej dbałości o najwyższą jakość produkcji na każdym etapie; kawy Davidoff powstają wyłącznie z ziaren arabiki pochodzących z najlepszych upraw na świecie. Nowe opakowania Davidoff Cafe z powodzeniem zastąpił dotychczasowe i na półkach sklepowych            aktualnie dostępne są kawy Davidoff w nowej odsłonie – wśród nich kawa palona mielona Davidoff  w wersjach Rich Aroma, Fine Aroma i Espresso 57 w opakowaniach po 250 g oraz kawa rozpuszczalna, dostępna w słoikach o pojemności 100 g. Z kolei kawa w ziarnach Davidoff dostępna jest w wersjach Espresso 57, a Café Crème w opakowaniach 500g.

Sugerowana cena detaliczna kawy:

kawa mielona 250 g.: 26 zł

kawa rozpuszczalna 100 g.: 31 z

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Marka Davidoff Cafe zmienia opakowania swoich produktów BIZNES, Media i PR - Celem zmiany szaty graficznej opakowań Davidoff Cafe, w nawiązaniu do re-pozycjonowania marki jest budowanie świadomości filozofii marki -ZEST FOR LIFE, czyli radość życia, życie z pasją oraz lepsze dotarcie do konsumentów „eksplorujących życie”
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy