Data publikacji: 2019-01-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cut The Mustard przejmuje media społecznościowe marki Iwostin
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Agencja Cut the Mustard odpowiada za działania social media marki IWOSTIN.
Grupa Sanofi poszerza zakres współpracy z agencją Cut The Mustard. W marcu ubiegłego roku agencja wygrała przetarg na ideę kreatywną i wprowadzenie nowej platformy komunikacji dla dermokosmetyków Iwostin. Teraz odpowiadać będzie również za komunikację w mediach społecznościowych.
Od stycznia Cut The Mustard realizuje działania z zakresu kreacji contentu, social media managementu, community managementu oraz wdrażania aktywacji specjalnych w social mediach.
W ubiegłym roku agencja zrealizowała dwie kampanie – dla linii przeciwzmarszczkowej Iwostin Estetic oraz przeciwtrądzikowej Iwostin Purritin. W ramach kampanii agencja była odpowiedzialna m.in za wyprodukowanie dwóch digital video, stworzenie key visuali, współpracę z influencerami oraz komunikację w social mediach.
Agencja Cut The Mustard zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Kompania Piwowarska, Aegon, H&M, British Automotive Polska, Dawtona czy Happy Color.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR