BIZNES Media i PR

Polska produkcja nagrodzona na festiwalu w Cannes

Film FIBARO Mt. Everest Challenge zdobył Złotego Delfina na Festiwalu Cannes Corporate Media & TV

Data publikacji: 2016-10-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polska produkcja nagrodzona na festiwalu w Cannes
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Film FIBARO Mt. Everest Challenge zdobył Złotego Delfina na Festiwalu Cannes Corporate Media & TV Awards.

Polska produkcja nagrodzona na festiwalu w Cannes BIZNES, Media i PR - Film FIBARO Mt. Everest Challenge zdobył Złotego Delfina na Festiwalu Cannes Corporate Media & TV Awards.

Produkcja promująca projekt poznańskiego producenta urządzeń smart home FIBARO – Mt. Everest Challenge – została nagrodzona w trakcie 7. edycji Festiwalu Cannes Corporate Media & TV Awards. To jedyna nagroda dla Polski przyznana w tym roku. Złotego Delfina odebrała agencja OMI Media House, która odpowiada za realizację oraz obsługę kampanii. 

Film przedstawia przygotowania polskiego himalaisty do wyprawy na najwyższy szczyt świata. Mt. Everest Challenge to projekt FIBARO realizowany wspólnie z polskim himalaistą – amatorem – Mariuszem Małkowskim – którego celem było zdobycie najwyższego szczytu na świecie oraz udowodnienie, że dzięki systemowi inteligentnego domu FIBARO, można pozostać w kontakcie z rodziną niezależnie od miejsca, w którym się znajdujemy. Wraz z rozpoczęciem wyprawy, wystartowała również strona internetowa projektu oraz profil na Facebooku, na których użytkownicy mogli pomóc himalaiście w przygotowaniach. Projekt został przerwany przez trzęsienie ziemi w Nepalu w 2015 r., a Małkowski, zanim wrócił do domu, aktywnie pomagał w akcji ratunkowej.

Mt. Everest Challenge nie jest pierwszym tego typu projektem wspieranym przez FIBARO. W 2013 roku w ramach wyprawy Z-Wave Himalayan, Mariusz Małkowski wspiął się na szósty pod względem wysokości szczyt świata – Cho Oyu (8201 m n.p.m.) – z którego zaprosił dziennikarzy, będących na konfernecji prasowej na targach CEDIA w Dallas, na kawę uruchamiając  ekspres za pomocą telefonu komórkowego, który miał ze sobą. 

Festiwal Cannes Corporate Media & TV Awards to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń, które od 2010 wyznacza światowe standardy dla twórców filmów korporacyjnych. W skład jury wchodzą laureaci Oscara, Emmy oraz specjaliści do spraw komunikacji korporacyjnej. Zgłaszane produkcje co roku mają szansę zawalczyć o statuetkę Czarnego, Niebieskiego, Srebrnego oraz Złotego Delfina. Spośród produkcji nagrodzonych statuetką Złotego Delfina jury wybiera również Grand Pix, czyli zdobywcę Białego Delfina. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polska produkcja nagrodzona na festiwalu w Cannes BIZNES, Media i PR - Film FIBARO Mt. Everest Challenge zdobył Złotego Delfina na Festiwalu Cannes Corporate Media & TV Awards.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy