BIZNES Media i PR

Philips znów postawił na OS3

Data publikacji: 2015-01-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Philips znów postawił na OS3
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie działań online marki Philips i kontynuuje obsługę programu lojalnościowego Ambasador Innowacji.

Philips znów postawił na OS3 BIZNES, Media i PR - Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie działań online marki Philips i kontynuuje obsługę programu lojalnościowego Ambasador Innowacji.

Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie działań online marki Philips i kontynuuje obsługę programu lojalnościowego Ambasador Innowacji.

OS3 w ramach współpracy kontynuuje opracowywanie i wdrażanie działań marketingowo-sprzedażowych w Internecie. Do jej zadań niezmiennie należy bieżąca obsługa platformy konsumenckiej www.ambasadorinnowacji.pl oraz bloga Philips www.blog.ambasadorinnowacji.pl.

Ponadto agencja odpowiada za kompleksową realizację nowego serwisu Ambasadora Innowacji. Działania objęły m.in.: przygotowanie koncepcji graficznej, rozbudowanie platformy, zaprojektowanie architektury informacji oraz prace programistyczne.

OS3 współpracuje z Philipsem od ponad roku. W tym czasie agencja stworzyła platformę „Świat Philips. Dla tych, którzy uwielbiają innowacje”, zrzeszającą najbardziej aktywnych i oddanych marce konsumentów oraz zrealizowała akcję filmową LifeACT, której kluczowymi elementami były krótkometrażowe spoty
z historiami ukazującymi, jak produkty Philips wpływają na codzienne życie.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Philips znów postawił na OS3 BIZNES, Media i PR - Agencja OS3 wygrała przetarg na prowadzenie działań online marki Philips i kontynuuje obsługę programu lojalnościowego Ambasador Innowacji.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Marketing   #Media i PR   #Reklama