Data publikacji: 2019-01-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Peppermint dla Lagardere Duty Free w nowej odsłonie kampanii „Born in Poland”
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Agencja Peppermint odpowiada za nową odsłonę graficzną kampanii "Born in Poland" w Aelia Duty Free.
Agencja Peppermint powered by Quad przygotowała oprawę graficzną nowej odsłony kampanii „Born in Poland” realizowanej w sieci sklepów wolnocłowych Aelia Duty Free.
Zespół Peppermint odpowiada za przygotowanie nowej szaty graficznej kampanii „Born in Poland” w ramach której na specjalnie zaaranżowanych przestrzeniach sieci sklepów Aelia Duty Free oferowane są wybrane polskie marki. Działania marketingowe pod hasłem „Born in Poland” rozpoczęły się w ubiegłym roku w związku z setną rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości. Akcja będzie kontynuowana w 2019 r. w nowej odsłonie. Odświeżone logo oraz inspirowany falą motyw przewodni, będą wykorzystywane w komunikacji POS oraz materiałach drukowanych.
Aelia Duty Free jest wiodącą marką Lagardère Duty Free – jednostki Lagardère Travel Retail specjalizującej się w sprzedaży wolnocłowej oraz dóbr luksusowych. Aelia Duty Free jest obecna na polskim rynku od 2005 r. i oferuje swoim klientom szeroki wybór ekskluzywnych, zarówno polskich, jak i zagranicznych perfum, kosmetyków, alkoholi, słodyczy oraz dodatków. Obecnie w Polsce funkcjonują 32 sklepy na 10 lotniskach.
Firmy nawiązały współpracę w listopadzie zeszłego roku.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR