BIZNES Media i PR

EOS NA BACKSTAGE KENZO x PARIS FASHION WEEK

Balsamy EOS zdobywają uwielbienie wśród gwiazd z całego świata, pojawiają się w teledyskach i mediach społecznościowych celebrytów. Teraz czas na

Data publikacji: 2016-10-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EOS NA BACKSTAGE KENZO x PARIS FASHION WEEK
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Balsamy EOS zdobywają uwielbienie wśród gwiazd z całego świata, pojawiają się w teledyskach i mediach społecznościowych celebrytów. Teraz czas na modę.

EOS NA BACKSTAGE KENZO x PARIS FASHION WEEK BIZNES, Media i PR - Balsamy EOS zdobywają uwielbienie wśród gwiazd z całego świata, pojawiają się w teledyskach i mediach społecznościowych celebrytów. Teraz czas na modę.

Tegoroczna kolekcja Kenzo to nawiązanie do lat osiemdziesiątych – czasu wzorów, kolorów i brokatu. Dyrektorzy kreatywni Carol Lim and Humberto Leon przygotowali propozycję inspirowaną disco w której dominującą rolę przejęły cekiny, kontrastowe zestawienia kolorystyczne i nietypowe połączenia tkanin.  Proponowany makijaż
to powiązanie naturalności i mocnych zestawień kolorystycznych w odcieniach czerwieni. Jako baza do makijażu ust idealnie sprawdza się eos o smaku granat malina, który nie tylko świetnie nawilża usta, ale także kolorem swojego opakowania doskonale pasuje
do zaproponowanych stylizacji. Balsam dostępny jest w Polsce od września tego roku
w Perfumeriach Douglas. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
EOS NA BACKSTAGE KENZO x PARIS FASHION WEEK BIZNES, Media i PR - Balsamy EOS zdobywają uwielbienie wśród gwiazd z całego świata, pojawiają się w teledyskach i mediach społecznościowych celebrytów. Teraz czas na modę.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy