Podczas największych na świecie targów zabawek w Norymberdze, które odbyły się 27 stycznia, firma Mattel zaprezentowała nową Barbie® - superbohaterkę.
Dziś Polska rozwija się nierównomiernie. Ludzie młodzi od lat opuszczają wsie i małe miasta w poszukiwaniu lepszych perspektyw i wyższych zarobków w wielkich aglomeracjach.
Brytyjska firma Gioteck, po tymczasowej nieobecności, powraca do polskich sklepów. Za dystrybucję będzie odpowiadała teraz firma Enan. Na początek w ofertach pojawią się przewodowe i bezprzewodowe pady oraz headsety.
FreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski, zaprosiła do współpracy Marcina Gortata – koszykarza, jednego z najbardziej znanych sportowców i pierwszego Polaka, który dotarł do finałów NBA.
Ikony reakcji (tzw. reactions) dają użytkownikom możliwość wyrażania opinii, a dla marek stanowią informację o wydźwięku treści. Od sierpnia użytkownicy platformy NapoleonCat mogą korzystać z nowej funkcji, umożliwiając
Wraz z początkiem roku, Facebook wprowadził zmiany, które spowodowały wiele zamieszania wśród wydawców i firm. Chodzi o modyfikacje w algorytmie odpowiedzialnym za treści wyświetlane w News Feedach użytkowników.
Aplikacje mobilne nie tylko wychodzą obronną ręką z kryzysu pandemicznego, ale według analityków rynku stają się wyjątkowo kuszącą propozycją dla potencjalnych inwestorów.
Do tegorocznej XXI edycji konkursu niezależnej kreacji Kreatura 2017 zgłoszono aż 132 projekty w 16 kategoriach.
Agencja content marketingowa kontynuuje i rozszerza współpracę z czołowym producentem soczewek kontaktowych, firmą Bausch Health Poland.
Magazyn Campaign przyznał wyróżnienia "Campaign Agency of the Year Awards. Tytuł "EMEA digital Innovation Network of the Year" zdobyła agencja Isobar.