BIZNES

BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki

Data publikacji: 2019-01-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki
Kategoria: BIZNES,

Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.

BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki BIZNES,  - Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler ambasadorem marki BIZNES,  - Lider sprzedaży ciastek pożywnych, marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Aktywacja nawiązująca do pysznych poranków, będzie cieszyła się silnym wsparciem mediowym, sprzedażowym i PR-owym.
Hashtagi: #BIZNES #

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR