Sztuczna inteligencja od dłuższego czasu jest jednym z głównych tematów omawianych w obszarze nowych technologii. W branży reklamowej marki wykorzystują technologię, aby mieć przewagę nad konkurencją. Czy AI będzie przyszł
Należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencje Red8 Advertising i Isobar Polska zwyciężyły w przetargu na przygotowanie kampanii wspierającej otwarcie pierwszego etapu Park of Poland i „Suntago Wodny Świat”, najwięks
Google poinformował na swoim oficjalnym blogu o stopniowym migrowaniu witryn do indeksu mobilnego. Oznacza to, że wyniki wyszukiwania organicznego zostaną z czasem ujednolicone na wszystkich urządzeniach w oparciu o Mobile-First In
Od początku roku pracownicy Nestlé w Polsce mogą korzystać z urlopu ojcowskiego wydłużonego o cztery tygodnie. Dodatkowy czas ułatwi nowym rodzicom łączenie wychowania dzieci z pracą oraz pomoże wyrównać szanse kobiet i m�
Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania reklamodawców. Oto pięć najważniejszych trendów, któ
Mówi się, że dobra muzyka filmowa to taka, której widz nie zauważa. A jednak niektóre kompozycje stały się znanymi klasykami, wykorzystywanymi także w produkcjach reklamowych, czego kolejnym przykładem jest spot Planety Wark
Firma kurierska uruchomiła nowoczesny portal do zwrotów paczek. Usługa działa w handlu krajowym i transgranicznym. Dla sklepów internetowych dostęp do serwisu GLS jest bezpłatny. Polityka zwrotów ma dla handlu online kluczowe z
Na początku roku NapoleonCat opracował ranking najpopularniejszych kont na Instagramie w Polsce. Wówczas otwierał go Robert Lewandowski. Jakie zmiany zaszły na tym serwisie w ciągu ostatnich miesięcy? NapoleonCat przedstawia naj
Okres między świętami a Sylwestrem to czas, w którym większość z nas przestaje liczyć kalorie i cieszy się smakiem potraw, często ciężkich i niezdrowych. Po nowym roku warto więc zadbać o swoją dietę oraz odpowiednią i
Medium DOOH z każdym rokiem zyskuje na wartości. Co sprawia, że reklamodawcy coraz chętniej decydują się na rozpoczęcie kampanii na cyfrowych ekranach OOH? Komu reklama DOOH zawdzięcza swój sukces?