BIZNES Media i PR

Michał Garwacki nowym Marketing Managerem GTV Poland

Data publikacji: 2018-06-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Michał Garwacki nowym Marketing Managerem GTV Poland
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Od kwietnia bieżącego roku Michał Garwacki objął funkcję Marketing Managera w GTV Poland. Jest on odpowiedzialny za tworzenie strategii marketingowej firmy oraz rozwój projektów digitalowych.

Michał Garwacki nowym Marketing Managerem GTV Poland BIZNES, Media i PR - Od kwietnia bieżącego roku Michał Garwacki objął funkcję Marketing Managera w GTV Poland. Jest on odpowiedzialny za tworzenie strategii marketingowej firmy oraz rozwój projektów digitalowych.

Michał Garwacki koordynuje wszelkie funkcje  marketingowe firmy w skali globalnej. Zarządza pionami e-commerce, komunikacji, trade marketingu, brandingu i kreacji.

– Tworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej dla firmy, która rozwija się tak dynamicznie oraz nieustannie poszerza swoje portfolio, to ogromne wyzwanie, ale i wyróżnienie. Chciałbym nie tylko dążyć do ugruntowania pozycji GTV jako lidera rynku, ale również kształtować kierunki rozwoju firmy – mówi Michał Garwacki.

Zatrudnienie Michała Garwackiego to kolejny etap intensywnego rozwoju GTV, szczególnie w obszarze digitalowym. Nowy marketing manager posiada bogate doświadczenie w tym zakresie – przez ostatnie 7 lat był CEO agencji interaktywnej Synermedia.

Michał Garwacki zastąpił dotychczasowego Marketing Managera, Przemysława Szpojankowskiego, który pozostał w firmie i objął stanowisko Export Mangera, odpowiedzialnego za zarządzanie globalną sprzedażą i rozwój nowych rynków zagranicznych.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Michał Garwacki nowym Marketing Managerem GTV Poland BIZNES, Media i PR - Od kwietnia bieżącego roku Michał Garwacki objął funkcję Marketing Managera w GTV Poland. Jest on odpowiedzialny za tworzenie strategii marketingowej firmy oraz rozwój projektów digitalowych.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR