BIZNES Media i PR

Branded Media, Media Brands – czyli nowa strategia Valkea Media

Data publikacji: 2016-05-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branded Media, Media Brands – czyli nowa strategia Valkea Media
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Valkea, grupa mediowa specjalizująca się w prowadzeniu kompleksowych kampanii marketingowych oraz wydająca m.in. tytuły biznesowe, zmienia identyfikację wizualną i odświeża wizerunek, aby lepiej odpowiadać na branżowe trendy i potrzeby odbiorców.

Branded Media, Media Brands – czyli nowa strategia Valkea Media BIZNES, Media i PR - Valkea, grupa mediowa specjalizująca się w prowadzeniu kompleksowych kampanii marketingowych oraz wydająca m.in. tytuły biznesowe, zmienia identyfikację wizualną i odświeża wizerunek, aby lepiej odpowiadać na branżowe trendy i potrzeby odbiorców.

Valkea, grupa mediowa specjalizująca się  w prowadzeniu kompleksowych kampanii marketingowych oraz wydająca m.in. tytuły biznesowe, zmienia identyfikację wizualną i odświeża wizerunek, aby lepiej odpowiadać na branżowe trendy  i potrzeby odbiorców. Wyrazem zmian jest nowa filozofia firmy – Branded Media,  Media Brands, która podkreśla esencję komunikacji marketingowej opartej na wysokiej jakości contencie realizowanym zarówno w kanałach online, jak i offline.

„Zmieniliśmy swoje myślenie o sobie jako organizacji i zespole. Wcześniej działaliśmy w pewnym rozproszeniu, bo każdy z naszych działów funkcjonował trochę niezależnie. Teraz zintegrowaliśmy cały proces tworzenia rozwiązań komunikacyjnych. To już nie są oddzielne kompetencje, ale wspólne kompetencje całej grupy.” – mówi Tomasz Opiela, CEO Valkea.

W ten sposób z firmy, która zajmuje się content marketingiem, działaniami custom publishing, social media, eventami, public relations i projektowaniem, Valkea stała się agencją marketingową, która dysponuje wszystkimi tymi umiejętnościami i wie, jak ich używać razem.

Jak zaznacza Tomasz Opiela: „Jest to oczywiście początek dłuższej drogi, bo te połączone kompetencje wciąż będziemy udoskonalać i wzbogacać o nowe, ale mamy dobrze opracowaną strategię tego rozwoju. Całą tę koncepcję nazwaliśmy Branded Media, Media Brands.”.

Branded Media to media stworzone dla klientów, w których Valkea pomaga markom zaistnieć, skutecznie komunikować się z odbiorcami i tworzyć z nimi relacje. Media Brands to zbudowane w ciągu kilkunastu lat własne marki mediowe o wysokiej pozycji rynkowej, w tym tytuły takie jak „Aktivist” czy „Warsaw Insider”.

„Dzięki naszym kompetencjom i naszym mediom klienci mają dostęp do całego spektrum narzędzi i kanałów komunikacji. Ich połączenie tworzy efekt synergii.” – dodaje Opiela.

Odświeżone oblicze Valkea prezentuje przebudowana strona internetowa: www.valkea.com, która daje pełny obraz możliwości, kompetencji i dotychczasowych osiągnięć firmy.

 

************

Valkea od ponad 15 lat z powodzeniem tworzy własne media, w skład których wchodzą polsko i angielskojęzyczne tytuły, takie jak: Aktivist, Warsaw Insider, Warsaw Business Journal Observer, Made in Poland, Investing in Poland i Book of Lists. Grupa realizuje także kampanie komunikacyjne dla klientów zewnętrznych, do których należą m.in.: TUI, PZU, drogerie Natura, Fashion House Outlet Centre Piaseczno, Idea Bank. Tworząc nowe media zyskała status eksperta w branży Custom Publishing i komunikacji marketingowej. Grupa wielokrotnie nagradzana była za realizowane projekty. Kilkukrotnie  przyznane Power of Content Marketing Awards, czy Złote Spinacze, potwierdzają skuteczność agencji na krajowym rynku komunikacji marketingowej.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Branded Media, Media Brands – czyli nowa strategia Valkea Media BIZNES, Media i PR - Valkea, grupa mediowa specjalizująca się w prowadzeniu kompleksowych kampanii marketingowych oraz wydająca m.in. tytuły biznesowe, zmienia identyfikację wizualną i odświeża wizerunek, aby lepiej odpowiadać na branżowe trendy i potrzeby odbiorców.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR   #Reklama