Data publikacji: 2018-10-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SKYR – jogurt typu islandzkiego po naszemu!
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Trwa kampania digital promująca SKYR – jogurt typu islandzkiego z Piątnicy. Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.
Trwa kampania digital promująca SKYR – jogurt typu islandzkiego z Piątnicy. Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot. W ramach działań komunikacyjnych Piątnicę odwiedził Krzysztof Gonciarz, a efekty wizyty na Podlasiu można będzie oglądać na jego kanale na YouTube.
Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków, a w Piątnicy wiedzą, jak stworzyć skyr zgodnie z tradycją, a jednak używając najwyższej jakości mleka z Podlasia. Dlatego Skyr z Piątnicy jest „islandzki po naszemu”. To idea przewodnia całej kampanii, w której wykorzystano szereg formatów social mediowych łączących wątki i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy. Jogurt testowały m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar. Dodatkowo OSM Piątnica zaprosiła na Podlasie jednego z najbardziej znanych polskich youtuberów – Krzysztofa Gonciarza. Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także znalazł chwilę, by spotkać się z fanami przy fabryce OSM Piątnica.
– SKYR to produkt, który wyróżnia bardzo wysoka zawartość białka i 0% tłuszczu. Jest idealny jako przekąska dla osób uprawiających sport, a także dla wszystkich prowadzących aktywny tryb życia. Tacy właśnie są zaangażowani w kampanię influencerzy i do takich osób kierowaliśmy naszą kampanię – przekonuje Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR