BIZNES

GroupM z najbardziej precyzyjną platformą do przewidywania intencji zakupowych

Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych i zainteresowań

Data publikacji: 2016-06-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GroupM z najbardziej precyzyjną platformą do przewidywania intencji zakupowych
Kategoria: BIZNES,

Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych i zainteresowań konsumentów.

GroupM z najbardziej precyzyjną platformą do przewidywania intencji zakupowych BIZNES,  - Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych i zainteresowań konsumentów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
GroupM z najbardziej precyzyjną platformą do przewidywania intencji zakupowych BIZNES,  - Turbine – platforma zarządzania danymi należąca do Xaxis – została uznana przez niezależną firmę badawczą comScore za najbardziej precyzyjną w przewidywaniu zamiarów zakupowych i zainteresowań konsumentów.
Hashtagi: #BIZNES #

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy