BIZNES Marketing

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W KRYZYSIE COVID-19

Data publikacji: 2020-04-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W KRYZYSIE COVID-19
Kategoria: BIZNES,

Kryzys, który dotknął branżę eventową, ma wpływ także na funkcjonowanie agencji marketingowych. Przedstawiciele 6 agencji zrzeszonych w międzynarodowej sieci 3AW, podzielili się swoimi obserwacjami na temat tego, jak kryzys wywołany koronawirusem wpłynął na biznes w ich kraju.

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W KRYZYSIE COVID-19 BIZNES,  - Kryzys, który dotknął branżę eventową, ma wpływ także na funkcjonowanie agencji marketingowych. Przedstawiciele 6 agencji zrzeszonych w międzynarodowej sieci 3AW, podzielili się swoimi obserwacjami na temat tego, jak kryzys wywołany koronawirusem wpłynął na biznes w ich kraju.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA W KRYZYSIE COVID-19 BIZNES,  - Kryzys, który dotknął branżę eventową, ma wpływ także na funkcjonowanie agencji marketingowych. Przedstawiciele 6 agencji zrzeszonych w międzynarodowej sieci 3AW, podzielili się swoimi obserwacjami na temat tego, jak kryzys wywołany koronawirusem wpłynął na biznes w ich kraju.
Hashtagi: #BIZNES #

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR