BIZNES Media i PR

Samochody Infiniti z nową kampanią telewizyjną

Samochody Infiniti z nową kampanią telewizyjną
Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię „Infiniti bez akcyzy” samochodowej marki premium Infiniti, zachęcającą do zakupu aut z rocznika

Data publikacji: 2017-01-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Samochody Infiniti z nową kampanią telewizyjną
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię „Infiniti bez akcyzy” samochodowej marki premium Infiniti, zachęcającą do zakupu aut z rocznika 2016.

Samochody Infiniti z nową kampanią telewizyjną BIZNES, Media i PR - Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię „Infiniti bez akcyzy” samochodowej marki premium Infiniti, zachęcającą do zakupu aut z rocznika 2016.

Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię „Infiniti bez akcyzy” samochodowej marki premium Infiniti, zachęcającą do zakupu aut z rocznika 2016.  

Na potrzeby promocji powstał 15-sekundowy spot, który widzowie mogą oglądać od 1 do 31 stycznia 2017 roku. Emitowane w telewizji wideo reklamuje wyprzedaż modeli Infiniti z rocznika 2016 bez podatku akcyzowego.

Spot jest emitowany w stacjach ogólnopolskich – TVN, TVP1 i TVP2 oraz tematycznych z portfolio TVP, TVN i Polsatu. Promocja w TV wspierana jest działaniami OOH oraz on-line. Kampania telewizyjna „Infiniti bez akcyzy” została w pełni zaplanowana i zakupiona przez dom mediowy Infinity Media.

Współpraca pomiędzy Infinity Media i marką Infiniti jest następstwem podpisanej kolejny już rok z rzędu umowy z firmą IP Sp. z o.o. Sp. K., wygranej w drodze przetargu.

Za produkcję spotu „Infiniti bez akcyzy” odpowiada agencja Directors. Reżyserami reklamy są John Higginson i He&Me oraz Richard de Aragues i Barney Steel. Autorami polskiej wersji spotu są Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski.   

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Samochody Infiniti z nową kampanią telewizyjną BIZNES, Media i PR - Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię „Infiniti bez akcyzy” samochodowej marki premium Infiniti, zachęcającą do zakupu aut z rocznika 2016.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  PKN ORLEN dołącza do KROSS jako sponsor tytularny Kross Racing Team

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy