BIZNES Media i PR

ORLEN nowym partnerem technologii 4DX w Polsce

PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku roku sale 4DX noszą nazwę – VERVA

Data publikacji: 2019-02-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ORLEN nowym partnerem technologii 4DX w Polsce
Kategoria: BIZNES, Media i PR

PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku roku sale 4DX noszą nazwę – VERVA 4DX.

ORLEN nowym partnerem technologii 4DX w Polsce BIZNES, Media i PR - PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku roku sale 4DX noszą nazwę – VERVA 4DX.

PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku roku sale 4DX noszą nazwę – VERVA 4DX. Prowadzona jest także specjalna kampania promująca paliwa premium marki VERVA dostępnego na stacjach ORLEN. Realizację projektu w kinach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.

Partnerstwo w ramach formatu 4DX jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy PKN ORLEN i Cinema City. Od września 2018 roku 8 wybranych sal kinowych działa pod marką VITAY – promując tym samym program lojalnościowy PKN ORLEN.

Współpraca przy technologii 4DX zakłada stały branding sal kinowych oraz działania reklamowe. Pierwsza kampania realizowana w ramach tego projektu partnerskiego obejmuje emisję 60 sekundowego spotu w formacie 4DX z polskim kierowcą rajdowym, zawodnikiem ORLEN Teamu – Kubą Przygońskim w roli głównej. Technologia 4DX zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. W reklamie VERVY zostały wykorzystane takie efekty specjalne jak: powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele. Efekty 4DX potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji, co oddaje dynamikę sportu. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.  

W Polsce jest obecnie 6 sal 4DX. Znajdują się one w kinach: CC Arkadia (Warszawa), CC Bonarka (Kraków), CC Bydgoszcz, CC Manufaktura (Łódź), CC Felicity (Lublin), CC Wroclavia (Wrocław).

 

 

 

New Age Media (NAM) to największy w regionie Europy Środkowej dom sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych, firma wyspecjalizowana w reklamie kinowej. W Polsce NAM odpowiada za sprzedaż reklam w największej sieci multipleksów – Cinema City i kinach M IMAX. Obecnie NAM działa w 6 krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach na Węgrzech i Słowacji (pod nazwą New Age Advertising). Oferta New Age Media International obejmuje 1010 ekranów w 103 multipleksach zlokalizowanych w 65 miastach regionu CEE.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
ORLEN nowym partnerem technologii 4DX w Polsce BIZNES, Media i PR - PKN ORLEN został sponsorem wszystkich sal kinowych Cinema City do projekcji filmów w formacie 4DX w Polsce. Od początku roku sale 4DX noszą nazwę – VERVA 4DX.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy