We wrześniu ukazało się w całości ilustrowane wydanie specjalne wydawnictwa KUKBUK zatytułowane „KUKBUK – Dzieciaki”. Marketerzy zaaprobowali unikalną konwencję tego wydania i zgodzili się, aby ze względu na jego specyf
Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier mobilnych, odnotował ponad 1,32 mln zł zysku netto w 2020 wobec 2,99 mln zł straty rok wcześniej.
Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera.
Od września nowo utworzone stanowisko Client Service Director’a w agencji zintegrowanej komunikacji marketingowej, LoveBrands Relations objęła Monika Wincenciak-Ziemba.
Na urządzeniu mobilnym przeciętnego użytkownika zainstalowanych jest wiele nieużywanych aplikacji. Z badań przeprowadzonych przez Quantcast wynika, że aż 50% osób pobierających daną aplikację korzysta z niej tylko raz. Dlacz
O tym, dlaczego przy wykończeniu nieruchomości warto skorzystać z usług doświadczonych profesjonalistów, jakimi wartościami kierować się w życiu zawodowym opowiada Rafał Kus, Dyrektor ds. Rozwoju w Decoroom.
JasonHunt opublikował wyniki 8. edycji rankingu najbardziej wpływowych polskich blogerów. Aż 18 gwiazd blogosfery znalazło się ponownie w podsumowaniu. Jednak nie zabrakło też gorących debiutów – Ekskluzywnego Menela, What
W przetargu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej zwyciężyła oferta warszawskiego domu mediowego Infinity Media.
Sokołów S.A. – lider branży mięsnej w Polsce – ma nową Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji. Na to stanowisko została awansowana Aleksandra Chalimoniuk – dotychczas pełniąca funkcję Managera ds. PR i Komunikacji.
Święto zakochanych jest specyficznym dniem w roku. Podczas gdy my próbujemy rozkochać w sobie drugą osobę, firmy uwodzą i zachęcają nas do wyrażenia sympatii wobec marki - 14 luty to bowiem idealny okres dla marketingowców.