Kukiz, przekaz medialny, polityka
Święto zakochanych jest specyficznym dniem w roku. Podczas gdy my próbujemy rozkochać w sobie drugą osobę, firmy uwodzą i zachęcają nas do wyrażenia sympatii wobec marki - 14 luty to bowiem idealny okres dla marketingowców.
Mint Media - agencja interaktywna specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marek w Internecie, po 9 latach obecności na rynku postanowiła odświeżyć swój wizerunek. Firma nie tylko zmieniła logo, ale także poszerzyła zakre
Nowy członek zespołu agencji Lotna.
Wraz z rozwojem firmy, zwiększaniem kompetencji, wygranymi konkursami Google oraz stale wzrastającą liczbą klientów - Result Media, agencja marketingu internetowego, zdecydowała się powiększyć dział Client Service oraz Strate
Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa Lidl Polska „Chrupiące z pieca” z udziałem Michała Zajezierskiego Wiceprezesa Zarządu piekarni Nowel Sp. z o.o.
Nowe funkcje Kubernetes stworzone na potrzeby aplikacji tradycyjnych i chmurowych już dostępne w najnowszej wersji platformy Red Hat OpenShift
Polski rynek dóbr luksusowych jest stosunkowo młody, jednak już możemy obserwować zachodzące na nim zmiany i tendencje. O jakich zmianach mowa?
Do zespołu Bidlab – agencji mediowej specjalizującej się w efektywnym pozyskiwaniu ruchu – dołączył Paweł Piskorz. Objął on stanowisko Online Advertising Specialist.
Rok od wybuchu pandemii Kinnarps wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego, Polskim Instytutem Środowiska Pracy oraz Pro Progressio zaprasza do udziału w badaniu warunków i wyzwań dotyczących pracy hybrydowej.