BIZNES

Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią programmatic

Raiffeisen Polbank zabiega o uwagę młodego konsumenta – wymagającego, świadomego i dodatkowo trudnego do przekonania za pomocą przekazu reklamowego. Oferuje produkty i usługi, które chce sprzedać przez internet tak zwanemu pokoleniu

Data publikacji: 2017-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią programmatic
Kategoria: BIZNES,

Raiffeisen Polbank zabiega o uwagę młodego konsumenta – wymagającego, świadomego i dodatkowo trudnego do przekonania za pomocą przekazu reklamowego. Oferuje produkty i usługi, które chce sprzedać przez internet tak zwanemu pokoleniu Millenialsów.

Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią programmatic BIZNES,  - Raiffeisen Polbank zabiega o uwagę młodego konsumenta – wymagającego, świadomego i dodatkowo trudnego do przekonania za pomocą przekazu reklamowego. Oferuje produkty i usługi, które chce sprzedać przez internet tak zwanemu pokoleniu Millenialsów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Raiffeisen Polbank ze skuteczną kampanią programmatic BIZNES,  - Raiffeisen Polbank zabiega o uwagę młodego konsumenta – wymagającego, świadomego i dodatkowo trudnego do przekonania za pomocą przekazu reklamowego. Oferuje produkty i usługi, które chce sprzedać przez internet tak zwanemu pokoleniu Millenialsów.
Hashtagi: #BIZNES #

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy