Największa sieć oddziałów szpitalnych wyspecjalizowanych w leczeniu układu sercowo-naczyniowego prezentuje nową, ujednoliconą identyfikację wizualną. Docelowo będzie ona wdrożona we wszystkich podmiotach należących do Grup
L'Oréal Men Expert rozpoczyna intensywną wiosenną kampanię. Agencja Kamikaze przygotowała strategię działań w oparciu o cross-promocję z liderem fitness w Polsce - klubami Pure Jatomi Fitness.
Taras przydomowy to zwykle tradycyjna prosta konstrukcja – chyba, że teren wokół domu jest pofałdowany. Można potraktować to jako wyzwanie ale lepiej jako szansę na zaaranżowanie ciekawej i oryginalnej formy przestrzeni przyd
Dekady mijają, lata lecą i wszystko się zmienia, a starsi powtarzają „za moich czasów...". Czy aby na pewno? Naprzeciw tym stwierdzeniom wychodzi Ketchup Włocławek. Marka wystartowała właśnie z kampanią outdoorową, k
Klienci po raz kolejny docenili współpracę i jakość działań: adCookie najwyżej ocenione w czterech kategoriach w raporcie MMP „Agencja Interaktywna Roku 2018”
Zima w Polsce – magazyn tematyczny Wydawnictwa Te-Jot, wydawcy „Werandy” i „Werandy Country”.
Serwis brw.com.pl z prestiżową nagrodą Webstar
Według badania AdEx Benchmark reklama online zanotowała w 2020 roku wzrost o 12,3% na rynku europejskim, a jej wartość wyniosła 64,8 mld euro.
Jak wygląda wizerunek służb specjalnych, a jak Kościoła? Czy kontakty z mediami są łatwym zadaniem? Czy własne media w korporacji to dobry pomysł i jak to działa?
Założycielką Big Picture jest Hanna Waśko, wcześniej związana m.in. z Leo Burnett i londyńskim Central Office of Information, a przez ostatnie 8 lat z agencją Rc2, gdzie pełniła funkcję strategic directora.