Data publikacji: 2017-12-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ContentHouse odpowiedzialny strategię content marketingową dla mFinanse (mBank)Kategoria: BIZNES, Media i PROd listopada ContentHouse opracowuje i wdraża strategi
Data publikacji: 2016-04-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Promocja 500+. Nowa kampania Nationale-Nederlanden!Kategoria: BIZNES, Media i PR18 kwietnia wystartowała kampania Nationale-Nederlanden „Promocja 500+”. Akcja d
Data publikacji: 2016-01-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zieliński: z Sugarfree do WALKKategoria: BIZNES, Media i PRTomasz Zieliński objął stanowisko senior copywritera w WALK Creative. Poprzednio pracował w agencji S
Data publikacji: 2017-07-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa twarz NapoleonCataKategoria: BIZNES, Media i PROstatnie miesiące były dla NapoleonCata czasem intensywnych zmian. Dziś firma przeszła kolejną istotną tran
Data publikacji: 2017-04-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wielkanocne inspiracje SokołowaKategoria: BIZNES, Media i PRNa nadchodzące Święta Wielkanocne firma Sokołów S.A. przygotowała specjalne, kulinarne inspiracje
Data publikacji: 2019-01-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cut the Mustard wygrywa przetarg social media H&MKategoria: BIZNES, Media i PRAgencja Cut the Mustard zwyciężyła w przetargu na obsługę kanałów social me
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podpisano umowę w sprawie włączenia spółki Maczfit do Grupy ŻabkaKategoria: Handel, BIZNES, 8 marca 2021 roku Żabka Polska sp. z o.o. oraz właściciele mark
Data publikacji: 2020-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania Clinique iD realizowana przez agencje Dentsu Aegis NetworkKategoria: BIZNES, Media i PR4 marca wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z bra
Data publikacji: 2020-12-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wydawnictwo KUKBUK zakłada KUK.STUDIOKategoria: BIZNES, Media i PRWydawnictwo KUKBUK, wydawca magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK oraz platformy on-line kukbuk.p
Data publikacji: 2014-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PRo-MOC-ja, czyli skuteczny PR w małej firmieKategoria: BIZNES, Media i PR21 lutego ukaże się książka "PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firm