BIZNES

Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB

Data publikacji: 2020-04-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online
Kategoria: BIZNES,

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska

Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online BIZNES,  - 87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Badanie IAB Polska: wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online BIZNES,  - 87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta, w przypadku dalszej ekspansji COVID-19, nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z najnowszego badania IAB Polska
Hashtagi: #BIZNES #

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy