BIZNES Media i PR

Znamy zwycięzców Innovation Award 2015

Znamy zwycięzców Innovation Award 2015
Innovation Award 2015, organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody Grand Prix otrzymały kampanie: ,,Zwrotka Żywca’’ zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak'n'Roll Wygraj

Data publikacji: 2015-05-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy zwycięzców Innovation Award 2015
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Innovation Award 2015, organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody Grand Prix otrzymały kampanie: ,,Zwrotka Żywca’’ zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!.

Znamy zwycięzców Innovation Award 2015 BIZNES, Media i PR - Innovation Award 2015, organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody Grand Prix otrzymały kampanie: ,,Zwrotka Żywca’’ zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!.

Podczas uroczystej gali Innovation Award, która odbyła się 13 maja w Teatrze Polskim, przyznano dwa Grand Prix dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych. Tegoroczne statuetki zaprojektowane zostały przez Gosię Baczyńską, znaną polską projektantkę.

W tegorocznym konkursie Innovation Award 2015, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody Grand Prix otrzymały kampanie: ,,Zwrotka Żywca’’ zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!.
Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły agencje Isobar Polska, GONG i DDB&tribal oraz Lubię to – linked by Isobar. Nagrody specjalne ,,Game Changer’’ trafiły do Estimote – Firma Roku, Człowiekiem Roku został Rafał Brzoska, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl, a Wydarzeniem Roku uhonorowano akcję Pulsu Biznesu #jedzjabłka. 

Nagrody i wyróżnienia Innovation Award 2015

GRAND PRIX:

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life – charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life – charytatywny bank zdjęć

 

Nagrody specjalne GAME CHANGER

Człowiek Roku – Rafał Brzoska, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl

Firma Roku – Estimote

Wydarzenie Roku – akcja #jedzjabłka Pulsu Biznesu

 

Kategoria INTERAKCJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

A to już wiesz?  Marka Zwieger w nowej kampanii stawia na jakość i wzornictwo

Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Kampania komercyjna: Isobar Polska i Vizeum / Kibicuj Paczką / Ferrero / Tic Tac

Wyróżnienie:

Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Virgin Snake / Virgin Mobile / Pakiet #wszystko

Kampania komercyjna: VML Poland / Dom Boskich / Orange Polska / Dom Boskich

 

Kategoria PERSONALIZACJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Kampania komercyjna: Grey Worldwide Warszawa / Nobile Saudade / Nobile / Spersonalizowane kiteboardy

Wyróżnienie:

Kampania społeczna: VML Poland / Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym / Fundacja PZU / kampania społeczna

 

Kategoria UŻYTECZNOŚĆ

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Wyróżnienie:

Kampania komercyjna: DDB&tribal / Park&Drive / Volkswagen Porsche Połczyńska / Jazdy Próbne

Nominacja:

Kampania komercyjna: K2 i ZenithOptimedia Group / Energetyczne przystanki PGE / PGE Polska Grupa Energetyczna / Energia elektryczna

 

Kategoria TECHNOLOGIA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Wyróżnienie:

Kampania komercyjna: DDB&tribal i DDC Media / Jemioła / Polskie Linie Lotnicze LOT / wizerunkowa kampania świąteczna

Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Nominacja:

Kampania komercyjna: Biuro Podróży Reklamy / Poznaj kolor swojego wnętrza – Dekoral Fashion / PPG Deco Polska / Dekoral Fashion

 

Kategoria TOUCHPOINT

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

Kampania społeczna: Artegence / WeFree / Amnesty International / Kampania Stop Torturom

Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life – charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life – charytatywny bank zdjęć

Wyróżnienie:

Kampania komercyjna: Artegence / Czytanie jest sexy / Play / Czytelnia w Play

Kampania komercyjna: DDB&tribal / Miejsce z przodu / Polskie Linie Lotnicze LOT / taryfy podwyższonego komfortu

Kampania komercyjna: K2 / Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie / FOX Polska / Serial The Walking Dead

A to już wiesz?  Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi

Kampania komercyjna: Publicis i PublicisDWL / Po drugiej stronie Clouda / Orange Polska / Orange Cloud

Kampania komercyjna: Value Media i Change / W poszukiwaniu straconych czytelników / EMPIK / promocja czytelnictwa

Kampania społeczna: Isobar Polska i Posterscope / Waiting Signs of Hope / Fundacja Itaka / świadomość marki

Kampania społeczna: Walk / Szacun Tropików / Fundacja Integracja / Płytka wyobraźnia to kalectwo

Nominacja:

Kampania komercyjna: Grey Worldwide Warszawa i Cohn & Wolfe / Przegląd Warszawski / Domy Towarowe Wars Sawa Junior / Domy Towarowe Wars Sawa Junior

 

Kategoria INSIGHT

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

Kampania komercyjna: DDB&tribal / Park&Drive / Volkswagen Porsche Połczyńska / Jazdy próbne

Kampania komercyjna: Isobar Polska / Tatuaże Wolności / Pedagogium/ Pedagogium

Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life – charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life – charytatywny bank zdjęć

Wyróżnienie:

Kampania komercyjna: 180heartbeats + JUNG v. MATT i Mindshare Polska / Zaplanuj Nieoczekiwane / NIKE / NIKE

Kampania komercyjna: Biuro Podróży Reklamy / charytywni.allegro – Podziel się tym co masz najlepszego / Grupa Allegro / charytatywni.allegro

Kampania komercyjna: DDB&tribal / Ulubiona zabawka / PZU / Program edukacyjny

Kampania komercyjna: K2 / Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie / FOX Polska / Serial The Walking Dead

 

Kategoria INTEGRACJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Virgin Snake / Virgin Mobile / Pakiet #wszystko

Wyróżnienie:

Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Łap Snap od H&M / H&M / Boiler Room

Nominacja:

Kampania komercyjna: AMS i Carat Polska, Posterscope / Synergia klasycznych i cyfrowych kanałów OOH / MasterCard / MasterPass

 

Young Media Lions

Nagroda: Mateusz Wyszyński, Agata Olszewska / MediaCom

Wyróżnienie: Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling / K2 Media

Wyróżnienie: Maciej Dziedzic i Jakub Lewandowski / ZenithOptimedia Group

A to już wiesz?  Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie

Wyróżnienie: Piotr Fortuna i Joanna Koczwarska / ZenithOptimedia Group

 

Przez ostatnie tygodnie ponad 50-osobowe jury konkursu Innovation Award pod przewodnictwem Michała Brańskiego, Członka Zarządu, VP Strategia, Grupa Wirtualna Polska, Marcina Dyczaka, Dyrektora Marketingu, Platformy Transakcyjne, Grupa Allegro i Bartłomieja Goli, General Partner & CEO, Speedup Venture Capital Group, pracowało nad tym, by spośród 156 zgłoszeń wyłonić najbardziej innowacyjne projekty w polskiej komunikacji marketingowej i marketingu, w siedmiu, nowozdefiniowanych kategoriach konkursowych: Interakcja, Personalizacja, Użyteczność, Touchpoint, Insight, Integracja i Technologia.

,,Nagrodzone prace obniżają barierę między nadawcą reklamy a – zwyczajowo biernym – odbiorcą. Wciągają konsumentów, pozwalając partycypować, a nawet czyniąc z nich prawdziwych herosów. Obok tej kumpelskiej i nienachalnej atmosfery, w oczy rzuca się nienaganne wykonanie, z użyciem zaawansowanych technologii, które nie alienują, a czynią całe doświadczenia naturalnym.’’ – komentuje Michał Brański. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Znamy zwycięzców Innovation Award 2015 BIZNES, Media i PR - Innovation Award 2015, organizowany przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody Grand Prix otrzymały kampanie: ,,Zwrotka Żywca’’ zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy