BIZNES Media i PR

Najnowszy numer KUKBUK-a, pt. „W te pędy” promuje kampania reklamowa.

Data publikacji: 2015-05-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najnowszy numer KUKBUK-a, pt. „W te pędy” promuje kampania reklamowa.
Kategoria: BIZNES, Media i PR

7 maja br. do dobrych salonów prasowych trafiło majowo-czerwcowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zatytułowane „W te pędy”. Sprzedaż magazynu wspierana jest przez szeroką kampanię reklamową w radiu Zet Chilli i RDC, kanale Kuchnia+, sieci kin Cinema City oraz w wybranych delikatesach sieci ALMA.

Najnowszy numer KUKBUK-a, pt. „W te pędy” promuje kampania reklamowa. BIZNES, Media i PR - 7 maja br. do dobrych salonów prasowych trafiło majowo-czerwcowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zatytułowane „W te pędy”. Sprzedaż magazynu wspierana jest przez szeroką kampanię reklamową w radiu Zet Chilli i RDC, kanale Kuchnia+, sieci kin Cinema City oraz w wybranych delikatesach sieci ALMA.

7 maja br. do dobrych salonów prasowych trafiło majowo-czerwcowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zatytułowane „W te pędy”. Sprzedaż magazynu wspierana jest przez szeroką kampanię reklamową w radiu Zet Chilli i RDC, kanale Kuchnia+, sieci kin Cinema City oraz w wybranych delikatesach sieci ALMA.

Numerem „W te pędy” redakcja śmiało zachęca czytelnika do aktywnego wkroczenia w pełną nowalijek wiosnę. W numerze między innymi: Olga Frycz opowie o swoich kulinarnych i podróżniczych sympatiach, a Goran Bregović zwierzy się, że jako dziecko z kluczem na szyi bardzo szybko nauczył się gotować. Z okazji Dnia Ojca – męski wywiad ze Stefanem Friedmannem i jego synem, Wojtkiem, autorem śmiałych gastronomicznych konceptów. Będzie także coś dla planujących wakacje –  wizyta w austriackim regionie Vorarlberg, gdzie KUKBUK zrealizował piękną sesję ukazującą bogactwo tamtejszej przyrody – jadalnej i nie tylko.

Wydanie dostępne również w wersji tabletowej.

 

Magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK to nowoczesne połączenie wysokiej jakości autorskich sesji fotograficznych z ciekawymi artykułami o tematyce okołokulinarnej, dotyczącymi takich zagadnień jak antropologia jedzenia, kultura, sztuka, dizajn. To książka-album o wartości kolekcjonerskiej. Zawiera wiele niebanalnych przepisów wnikliwie przetestowanych przez redakcję, pochodzących od współpracujących z magazynem profesjonalnych kucharzy i blogerów. KUKBUK jest dostępny w ponad 800 punktach sprzedaży w całej Polsce. Dystrybucja odbywa się poprzez wysyłkę bezpośrednią oraz sprzedaż w salonach prasowych: Empik, Inmedio, Relay, Kolporter i Ruch, a także w sklepach dizajnerskich, restauracjach, klubach i salonach spa. KUKBUK w wersji papierowej wspierany jest przez stronę internetową www.kukbuk.com.pl oraz zintegrowane profile w mediach społecznościowych: www.facebook.com/kukbuk, instagram.com/kukbuk_official.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Najnowszy numer KUKBUK-a, pt. „W te pędy” promuje kampania reklamowa. BIZNES, Media i PR - 7 maja br. do dobrych salonów prasowych trafiło majowo-czerwcowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zatytułowane „W te pędy”. Sprzedaż magazynu wspierana jest przez szeroką kampanię reklamową w radiu Zet Chilli i RDC, kanale Kuchnia+, sieci kin Cinema City oraz w wybranych delikatesach sieci ALMA.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR