Value Media, gracz numer 1 na rynku planowania mediów digital i SalesTube, ekspert od e-commerce (Group One) rozpoczynają długofalową współpracę z platformą gamingową G2A.COM, najszybciej rozwijającym się globalnym marketpla
Startuje kampania promująca linię zabudowy Bosch Serie I 8. Za opracowanie strategii oraz zakup mediów odpowiada Agencja INSIGNIA.
Awin, wiodąca sieć reklamy efektywnościowej, zainwestował 35 milionów euro w globalne rozwiązanie Accelerated Payments. Funkcja umożliwiająca szybsze płatności została utworzona z myślą o wygodzie wydawców oraz rozwoju ic
W Europie Środkowej najwyższe stopy wzrostu stawek czynszów odnotowano w Pradze. Z kolei w Polsce w 2020 roku najdotkliwiej odczuło się spadki.
Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”.
Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis
Axellus Sp. z o.o., dystrybutor naturalnych leków OTC i suplementów diety, podpisał bezterminową umowę o współpracy z Universal McCann. Kontrakt obejmuje pełną obsługę mediową, jak również usługi dodatkowe m.in. modelowa
Co roku w kraju i za granicą znika 17 tys. Polaków*. Od ponad tygodnia cała Polska śledziła zaginięcie 26-letniej Ewy Tylman. W mediach na ten temat pojawiło się 11,1 tys. materiałów. Co czyni sprawę zaginięcia młodej Pozn
Agencja Bluecloud Interactive wychodzi naprzeciw pandemicznej rzeczywistości oferując swoim klientom innowacyjny i autorski projekt badania siły marki w Internecie - HERO czyli Holistic Experience Rating Overview.
Jakie korzyści dla naszej marki niesie spersonalizowany przekaz i równie trafny dobór kanału komunikacji? Czym dokładnie jest, znany już dobrze za oceanem – marketing precyzyjny?