Start kampanii reklamowej nowej Galaretki Przezroczystej WINIARY
Grupa Fracht, operator logistyczny dla przemysłu, otrzymała jeden z najważniejszych międzynarodowych certyfikatów dla firm logistycznych realizujących dostawy dla farmacji – GDP (Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej).
Warszawska firmia Headz Marketing Partner, posiadająca już ponad 100 tablic (backlight 8x4m) na terenie kraju, buduje sieć ogromnych, podświetlanych nośników o rozmiarach 12x4 m. Na początek inwestując 2-3 mln zł w budowę 10-
Pranie i prasowanie to jedne z najmniej lubianych obowiązków domowych. Nic więc dziwnego, że wielu Polaków ma problemy ze zrozumieniem symboli na metkach dotyczących pielęgnacji ubrań. Pralniomaty Hi’Shine proponują nowe pod
LoveBrands Relations z nowym klientem Supermercato24
Do zespołu WALK Digital dołączyła Joanna Paździórko. W agencji objęła stanowisko creative copywritera.
Od początku lipca firma KOI Capital podjęła współpracę z agencją Good One PR.
Nowy model Scona firmy Kaldewei to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na emaliowane powierzchnie prysznicowe umożliwiające nowoczesną aranżację strefy prysznicowej zabudowanej w płaszczyźnie podłogi.
Marka Familijne zachęca do świętowania swoich 25. urodzin i dzielenia się urodzinowymi wspomnieniami w ramach specjalnego konkursu na antenie Radia ZET. Najpiękniejsze historie zostaną nagrodzone voucherami na prezent i zapasami
Z początkiem kwietnia wystartowała kampania reklamowa firmy Sodexo Benefits and Rewards Services związana z ofertą kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie. Wiosenne działania skupiają się na promocji platformy dostępnej on