W sobotę, 16 lutego odbyło się największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we wspólnym, szczytnym celu.
E-życie zostanie z nami na dłużej
1 października rozpocznie się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga Kuchnia Agaty, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi
Szybka i mocna kosiarka, twarde i modne panele, szlifierka do zadań specjalnych oraz komfortowa kabina prysznicowa. Oto bohaterowie najnowszej odsłony Praktikomanii.
Gaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. By dotrzeć precyzyjnie do społeczności i zintegrować się z nią, warto starać się osiągnąć złoty środek we współpracy na linii
Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.
Zbadaliśmy, jak Polacy inwestują w czasie niepewności gospodarczej, a jakie produkty uważają za najpewniejsze?*
Woodland Games, producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay, podpisał umowę ze znanym włoskim wydawcą – Leonardo Interactive.
Good One PR wraz z końcem czerwca zajmie się promocją VI edycji targów China Expo Poland 2016. Agencja odpowiedzialna jest za PR produktowy wydarzenia, prowadzenie działań media relations, a także doradztwo w zakresie reklamy.
Jak dobrze ‘zgrać’ pracę systemu i człowieka, aby zapewnić maksymalną synergię i skuteczności działań marketingowych? Odpowiedzi w poniższym artykule.