Kampania „Zdobądź pracę marzeń z EF” Education First zdobyła brązowego spinacza. Jedyny Spinacz 2018 przyznany w kategorii Turystyka i Rekreacja jest nasz.
W lipcu 2017 r. warszawska pracownia cukiernicza Słodki Muffin podjęła współpracę z Good One PR.
Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. To znane i cenione przez konsumentów produkty w wiosennej odsłonie oraz atrakcyjne nowości.
W branży produkcji filmowych wielkie wydarzenia i ważne decyzje podejmowane są niemal co chwilę. Równie istotna jak ich realizacja, jest także refleksja nad tym, co udało się zrobić, kiedy opadnie kurz. I oto my, robimy dzisia
30 marca w samo południe na wrocławskim Rynku Agata i Wojciech Miszewscy, małżeństwo zwariowanych rolkarzy z Rolki Reggae Rajd, spróbują ustanowić rekord Polski w najdłuższej sztafecie na rolkach.
Portal RynekPierwotny.pl z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przeprowadził ankietę wśród największych firm deweloperskich w Polsce na temat roli i zachowań kobiet na rynku nieruchomości. Jakie były jego wyniki?
Każda firma, chcąca angażować i pogłębiać relacje z klientami, nieustannie szuka, testuje i wdraża nowe kanały marketingowe. Wiele organizacji już od dawna z sukcesem używa social media. I to nie tylko do celów promocyjnych
Rusza niestandardowa kampania Sutricon – marki leczniczych plastrów, produkowanych przez firmę Verco. Działania edukacyjne, realizowane są wokół dedykowanego serwisu na portalu Wirtualna Polska i wspierane kampanią word of mou
Z końcem września Laboratorium Komunikacji oficjalnie zmieniło nazwę na Generations. Agencja nadal będzie umacniać swoje kompetencje w marketingu młodzieżowym oraz rodzinnym.
Wcielić się w rolę CEO firmy, której produkty znajdują się w miliardach domów na całym świecie i poprawiają jakość codziennego życia – to główna idea globalnego programu P&G CEO Challenge skierowanego do studentów.