BIZNES Media i PR

O emocjach, które sprzedają. Konferencja Zawartości. Emotions in motion

O emocjach, które sprzedają. Konferencja Zawartości. Emotions in motion
Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? W piątkowy wieczór na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu spotkają się przedstawiciele świata kultury, biznesu, nauki i opinii publicznej, aby wspólnie porozmawiać o roli emocji w

Data publikacji: 2018-10-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: O emocjach, które sprzedają. Konferencja Zawartości. Emotions in motion
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? W piątkowy wieczór na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu spotkają się przedstawiciele świata kultury, biznesu, nauki i opinii publicznej, aby wspólnie porozmawiać o roli emocji w komunikowaniu.

O emocjach, które sprzedają. Konferencja Zawartości. Emotions in motion BIZNES, Media i PR - Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? W piątkowy wieczór na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu spotkają się przedstawiciele świata kultury, biznesu, nauki i opinii publicznej, aby wspólnie porozmawiać o roli emocji w komunikowaniu.

Czy tylko pozytywne emocje sprzedają? Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? W piątkowy wieczór na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu spotkają się przedstawiciele świata kultury, biznesu, nauki i opinii publicznej, aby wspólnie porozmawiać o roli emocji w komunikowaniu. 

9 listopada we Wrocławiu odbędzie się trzecia edycja Zawartości – konferencji organizowanej przez Uniwersytet SWPS we Wrocławiu i agencję Publicon. Zawartości to forum wymiany idei dla ludzi głodnych wiedzy, poszukujących inspiracji i głębszego wglądu w otaczającą nas rzeczywistość. Dla wszystkich, którzy piątkowy wieczór chcą spędzić nietuzinkowo – zaczerpnąć inspiracji i porozmawiać o tym, co kieruje zachowaniem konsumentów. Tematem listopadowej edycji będą emocje. To okazja, aby poznać przedstawicieli środowisk nauki, biznesu, kultury, sztuki i opinii publicznej, a także tych, których nie można spotkać na żadnej konferencji branżowej. To właśnie zestawienie perspektyw różnych branż pozwoli na jeszcze głębszą rozmowę o wykorzystywaniu emocji w komunikacji i tworzeniu angażujących treści.

– Jeśli chcemy skutecznie komunikować, musimy zdawać sobie sprawę z tego, jak emocje projektować, jak je wzbudzać, a przede wszystkim: jakie mechanizmy nimi kierują – mówi Szymon Sikorski, CEO agencji Publicon. – Zapraszamy ekspertów z różnych dziedzin, bo nie chcemy zamykać się w gronie specjalistów od marketingu. Tworzenie prawdziwych, angażujących treści, wymaga łączenia wiedzy, odkrywania nowych insightów i szukania inspiracji, zwłaszcza w nieoczywistych miejscach.

Na uczestników Zawartości czeka 7 paneli dyskusyjnych poświęconych tematom miłości, nienawiści, szczęścia, smutku, obojętności, wstydu i strachu. Gościem specjalnym konferencji będzie norweski polityk Viljar Hanssen, raniony pięciokrotnie przez Andersa Breivika w ataku terrorystycznym w Utøyi. Opowie swoją historię – o tym, jak strach wpływa na człowieka i jak może aktywizować i pobudzać do działania. Patronat nad wydarzeniem objęła Ambasada Norwegii, magazyn Charaktery oraz portal dlaStudenta.pl. Więcej informacji o konferencji na stronie: www.zawartosci.com

A to już wiesz?  Nowa usługa Cinema City Free WiFi

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
O emocjach, które sprzedają. Konferencja Zawartości. Emotions in motion BIZNES, Media i PR - Czy w erze nadmiaru informacji jest jeszcze sposób, by zaangażować odbiorców? W piątkowy wieczór na Uniwersytecie SWPS we Wrocławiu spotkają się przedstawiciele świata kultury, biznesu, nauki i opinii publicznej, aby wspólnie porozmawiać o roli emocji w komunikowaniu.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy