BIZNES Media i PR

Nowy kierunek – crowdsourcing. FRoSTA o współpracy z platformą MillionYou

Nowy kierunek – crowdsourcing. FRoSTA o współpracy z platformą MillionYou
Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki? I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi

Data publikacji: 2018-09-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy kierunek – crowdsourcing. FRoSTA o współpracy z platformą MillionYou
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki? I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi FRoSTA.

Nowy kierunek – crowdsourcing. FRoSTA o współpracy z platformą MillionYou BIZNES, Media i PR - Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki? I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi FRoSTA.

Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki? I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi FRoSTA.

 

Szerokie perspektywy i sięganie po nieograniczony potencjał – to główne cechy crowdsourcingu, dynamicznie rozwijającego się, światowego już trendu. Pozwala on na budowanie nieograniczonej sieci twórców, których możliwości i talenty mogą zostać wykorzystane przez firmy poszukujące nowych, kreatywnych pomysłów.

 

Po takie rozwiązanie sięgnęła FRoSTA, podejmując współpracę z Million You – platformą crowdsourcingową działającą przy firmie Ernst & Young. Celem projektu było stworzenie spotów promocyjnych dla dań gotowych marki.

 

W ramach ogłoszonego na platformie MillionYou wyzwania konkursowego, nadesłano ponad 100 materiałów video, spośród których wyłonionych zostało 10 najlepszych. Twórcy nagrodzonych i wyróżnionych prac skupili się na prezentacji produktów marki przede wszystkim w kontekście dynamicznego i szybkiego życia, wspólnego gotowania czy realizacji pasji.

 

Jesteśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu prac oraz kreatywności twórców – mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager FRoSTY. Nie do przecenienia jest też różnorodność spojrzeń na nasze produkty, zaprezentowana w przesłanych materiałach. To dla nas nie tylko bardzo udany wizualnie i technicznie projekt, ale cenny zbiór insightów konsumenckich, pozwalający jeszcze bardziej zbliżyć się do odbiorców FRoSTY  – dodaje.

 

Prezentacja materiałów została zaplanowana na jesień 2018 oraz zimę 2019, równolegle z kampanią ATL oraz działaniami online marki.

A to już wiesz?  Dobry mailing nie rdzewieje

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowy kierunek – crowdsourcing. FRoSTA o współpracy z platformą MillionYou BIZNES, Media i PR - Gdzie szukać źródeł nieszablonowych działań? Jak odświeżyć spojrzenie marki? I w końcu – jak zbliżyć się do odbiorcy? O wykorzystaniu crowdsourcingu – trendu, w którym to społeczność staje się twórcą, mówi FRoSTA.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy