Grupa GPEC dzięki Panu Beztroskiemu - brand hero stworzonemu przez Agencję Kreatywną BE7 – promuje i uświadamia mieszkańców o przewagach miejskiej sieci ciepłowniczej.
W poniedziałek 21 lipca kanał Polsat Food Network rozpocznie emisję nowego programu poświęconego koreańskiej sztuce kulinarnej. Kuchnia koreańska dla każdego jest fascynującym wprowadzeniem w prostą, pyszną i zdrową koreań
Detalion Games, notowany na NewConnect producent gier z Grupy PlayWay, rozpoczyna pracę nad preprodukcją gry Highway Builder – symulatorem, który pozwoli wcielić się w zarządcę firmy budującej autostrady.
W 28. Edycji Medalu Europejskiego organizowanego przez Business Centre Club, ContentHouse został wyróżniony za swoje usługi w obszarze marketingu.
Innowacyjna firma telemedyczna Nestmedic, producent mobilnego urządzenia KTG Pregnabit przyłącza się do kampanii „Tele Serce – Serce pod kontrolą”.
Czasami, gdy otwieramy nowy e-mail, towarzyszą nam różne uczucia - od zdziwienia, niedowierzania, po szok. Zastanawiamy się, jak można było wysłać taką wiadomość, kto i dlaczego dał zielone światło do wypuszczenia tego ty
Czy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne medium, jakim jest OOH? Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii outdoorowych?
Do agencji WALK Events dołączyła Monika Zawisza, która objęła stanowisko event managera.
„Wichrowe wzgórza”, „Emma”, „Pamiętnik”, „365 Dni” oraz inne piękne powieści o miłości mogą odebrać zupełnie za darmo klienci Centrum Korona, którzy zrobią zakupy w dniach 12-13 lutego. To może być idealny
Japoński producent odzieży sportowej, ASICS w 2020 roku w Europie odnotował wzrost dochodów o 60,3%.