Od początku maja agencja obsługuje dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikacja została uspójniona za pomocą hasła Zabierzemy Cię w góry!
Już 6 marca 2018 roku w Warszawie odbędzie się III konferencja Multiscreen Day organizowana przez magazyn „Media & Marketing Polska” (MMP).
Rozpoczęła się realizacja ściany szczelinowej w ramach budowy biurowca Infinity we Wrocławiu.
Aby w efekcie kampanii email marketingowej nie trafić do SPAMu przede wszystkim trzeba zadbać o personalizowaną i ciekawą treść. W końcu „content is the king” na każdym polu. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu kampanii?
We wrześniu ukazało się w całości ilustrowane wydanie specjalne wydawnictwa KUKBUK zatytułowane „KUKBUK – Dzieciaki”. Marketerzy zaaprobowali unikalną konwencję tego wydania i zgodzili się, aby ze względu na jego specyf
DOOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej dynamicznie. Dlaczego tak się dzieje? Cyfrowa reklama zewnętrzna, w porównaniu do tradycyjnej reklamy OOH, posiada nieograniczone możliwości, które sprawiają, że każda realizowana
Ogólnopolski branżowy "MVP Magazyn" – czyli największy i najpopularniejszy miesięcznik poświęcony NBA w Polsce, zmienia nie tylko właściciela, ale też formułę z wersji drukowanej na serwis internetowy.
Według najnowszych trendów panujących na światowych rynkach reklamowych, których potwierdzenie znajdujemy także w analizach na temat wykorzystania mediów w kampaniach reklamowych, widać wyraźny zwrot w kierunku komunikacji dig
W ubiegłym tygodniu media społecznościowe poinformowały nas o kolejnych nowościach. Instagram zapowiedział transmisje na żywo w Instagram Stories oraz znikające wiadomości w Instagram Direct. Facebook zaś umożliwi znalezieni
OS3 wzmacnia kompetencje Client Service i tworzy zespoły z nowymi Account Directorami. Do zespołu dołączyły Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Równolegle awansowała Daria Fedorowicz.