BIZNES

Raport IAB Polska nt. multiscreeningu

Data publikacji: 2020-12-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport IAB Polska nt. multiscreeningu
Kategoria: BIZNES,

Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = Razem Lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji, szczególnie w grupie poniżej 54 roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%.

Raport IAB Polska nt. multiscreeningu BIZNES,  - Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = Razem Lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji, szczególnie w grupie poniżej 54 roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Raport IAB Polska nt. multiscreeningu BIZNES,  - Z najnowszego badania IAB Polska „TV + WWW = Razem Lepiej” wynika, że wśród polskich internautów jest coraz mniej użytkowników tradycyjnej telewizji, szczególnie w grupie poniżej 54 roku życia, gdzie odsetek telewidzów spadł do poziomu poniżej 70%.
Hashtagi: #BIZNES #

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR