Data publikacji: 2019-03-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa usługa Cinema City Free WiFi
Kategoria: BIZNES, Media i PR
New Age Media uruchamia nową usługę dającą marketerom możliwość rozszerzenia komunikacji w kinach
W związku z wprowadzeniem we wszystkich kinach Cinema City oraz kinach IMAX w Polsce nowej usługi o nazwie „Cinema City Free WiFi”, widzowie kinowi zyskali bezpłatny dostęp do Internetu w holach i barach kinowych. Jednocześnie za pomocą tego rozwiązania klienci reklamowi New Age Media mają możliwość dodatkowego dotarcia do ponad 2 milionów użytkowników miesięcznie w największych miastach w Polsce.
Nowa usługa Cinema City Free WiFi oferuje marketerom możliwość zaprezentowania indywidualnej strony powitalnej, zamieszczania reklam w czasie rzeczywistym, przekierowania na dedykowany landing page kampanii, a także możliwość geolokalizacji kampanii. Reklamy mogą być edytowane zarówno w wersji „mobile”, jak i „desktop”. „Proponujemy skuteczne narzędzie wspierające kampanie na ekranach i uzupełnienie dla innych działań off-screen. Oczywiście Cinema City Free WiFi może, być wykorzystywane w komunikacji odrębnie lub np. jako teaser do kolejnych etapów działań.” – powiedział Artur Manista, Client’s Partner w NAM.
Cinema City Free WiFi skierowana jest do wszystkich użytkowników przebywających w holach kinowych oraz w pobliżu kin np. food court. W zasięgu sieci Cinema City WiFi znajduje się ponad 2M osób miesięcznie.
New Age Media (NAM) to największy w regionie Europy Środkowej dom sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych, firma wyspecjalizowana w reklamie kinowej. W Polsce NAM odpowiada za sprzedaż reklam w największej sieci multipleksów – Cinema City i kinach IMAX. Obecnie NAM działa w 6 krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach na Węgrzech i Słowacji (pod nazwą New Age Advertising). Oferta New Age Media International obejmuje ponad 1000 ekranów w 103 multipleksach zlokalizowanych w 64 miastach regionu CEE.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR