Zbliża się grudzień a wraz z nim świąteczne szaleństwo. Kupowanie prezentów, przygotowanie do gotowania świątecznych potraw, planowanie wyjazdów itd. Jest jednak w tym przedświątecznym zgiełku także takie specjalne oczeki
Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku.
WSJJ, jedna z największych w kraju szkół japońskiego, zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Autorem rebrandingu jest agencja interaktywna Bloomnet.
Tenants appreciate Gdański Business Center. Nearly 24,000 sqm. leased in 2020
Gorące temperatury sprzyjają wylegiwaniu się na plaży. Jednak polskie morze i wybrzeże zalewa nowy zwyczaj - parawaning. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził, co oznacza ten termin i jak bardzo jest popularny w social
Digital Out of Home (DOOH) w kampaniach tematycznych, dotyczących np. jednodniowych świąt, sprawdza się bardzo dobrze.
L'Oréal Men Expert rozpoczyna intensywną wiosenną kampanię. Agencja Kamikaze przygotowała strategię działań w oparciu o cross-promocję z liderem fitness w Polsce - klubami Pure Jatomi Fitness.
Koniec roku No Fluff Jobs, polski portal z ofertami pracy dla branży IT, zamknął z rekordową liczbą 26 189 ofert pracy. Według raportu No Fluff Jobs „Rynek pracy w IT w 2020 roku” najwyższe zarobki oferowano specjalistom Sec
Od początku maja agencja obsługuje dziewięć profili w mediach społecznościowych należących do Polskich Kolei Linowych. Komunikacja została uspójniona za pomocą hasła Zabierzemy Cię w góry!
Philips Polska we współpracy z OS3 stworzył nowatorski projekt LifeACT. Kluczowymi elementami kampanii będzie przeprowadzenie dwóch konkursów oraz produkcja krótkometrażowych filmów z historiami ukazującymi, jak produkty Phil