BIZNES Media i PR

Najnowszy format reklamowy Euronet Polska wykorzystany w kampanii Blikomanii

Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu

Data publikacji: 2019-07-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najnowszy format reklamowy Euronet Polska wykorzystany w kampanii Blikomanii
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

Najnowszy format reklamowy Euronet Polska wykorzystany w kampanii Blikomanii BIZNES, Media i PR - Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK. Naklejki magnetyczne z reklamą umieszczono na urządzeniach zlokalizowanych w strategicznych punktach, sprofilowanych pod kątem grupy docelowej kampanii.

Naklejki magnetyczne na bokach bankomatów i wpłato-bankomatów jest jednym z najnowszych formatów oferowanych przez sieć Euronet Polska. Powierzchnia o wymiarach  130×60 cm zapewnia dobrą widoczność reklamy nie tylko klientom korzystającym z urządzenia, ale również osobom przebywającym w jego pobliżu.

– Intensywną kampanię promującą Blikomanię prowadzimy m.in. w prasie, radiu, telewizji oraz internecie. Wykorzystanie bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska jako nośników reklamowych pozwala nam dotrzeć do doskonale sprofilowanej grupy odbiorców. Nie bez znaczenia jest również lokalizacja urządzeń sieci Euronet Polska w strategicznych miejscach, jak galerie handlowe, dworce czy lotniska. To zapewnia dużą widownię kampanii – zaznacza Adam Kokoszkiewicz Dyrektor Departamentu Sprzedaży  z Polskiego Standardu Płatności.

Euronet Polska, największy niezależny operator bankomatów i wpłato-bankomatów w kraju, udostępnia szeroki wybór formatów reklamowych na sieci urządzeń, która liczy 7800 nośników reklamowych. Partnerzy biznesowi Euronet mogą kierować swój przekaz reklamowy m.in. na  ekranie powitalnym, ekranie wyboru języka, ekranie wyboru potwierdzenia, ekranie autoryzacyjnym czy pożegnalnym, a także na rewersie potwierdzenia transakcji lub kuponach wydawanych wraz z wypłacaną z bankomatów gotówką. Różnorodność i rodzaj powierzchni reklamowych umożliwiają dostosowanie ich do celu i rodzaju komunikatu oraz precyzyjne dotarcie do potencjalnych grup klientów. Sieć Euronet Polska umożliwia  elastyczny dobór lokalizacji bankomatów oraz formatów reklamowych, co umożliwia dotarcie do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Najnowszy format reklamowy Euronet Polska wykorzystany w kampanii Blikomanii BIZNES, Media i PR - Kilkaset bankomatów i wpłato-bankomatów Euronet Polska wykorzystywanych jest w najnowszej kampanii promocyjnej Blikomanii, realizowanej na zlecenie Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy