BIZNES Media i PR

Pierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchamia świąteczną aktywację konsumencką

Data publikacji: 2020-12-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchamia świąteczną aktywację konsumencką
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski.

Pierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchamia świąteczną aktywację konsumencką BIZNES, Media i PR - Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski.

Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować Pierwszy Dzień Beztroski. To moment, kiedy po wysiłku, jaki został włożony w przygotowanie uroczystych Świąt, należy nam się odpoczynek, a naszym jedynym zmartwieniem powinien być wówczas dylemat, na zjedzenie jakiego wypieku świątecznego się zdecydujemy.

W ramach aktywacji powstały dwa spoty, których bohaterkami są… prawdziwe „królowe beztroski”. To kobiety, którym nic nie jest w stanie zepsuć drugiego dnia Świąt, zwłaszcza po udanej kolacji wigilijnej, którą z wielkim zaangażowaniem przygotowały dla swoich rodzin.  Filmy można zobaczyć na stronie www.PierwszyDzienBeztroski.pl, na której użytkownicy postawieni są przed jedynym w okresie świąt, naprawdę prostym wyborem: Strucla albo Rolada? Wybierając jedno z ciast, wyświetla się humorystyczny film dedykowany danemu produktowi. Poprzez aktywację marka zachęca bowiem do skorzystania ze świątecznej oferty swoich pakowanych wypieków.

Obejrzyj spot o Struclach: https://www.youtube.com/watch?v=Lyq8em3ybiI&feature=youtu.be 
Obejrzyj spot o Roladzie: https://www.youtube.com/watch?v=UkCh4XTTi3o&feature=youtu.be

 

– Przygotowania do Świąt wymagają od nas dużych nakładów czasu i energii, a czasem też niepotrzebnych nerwów. Dlatego w ramach naszej kampanii chcemy zachęcić wszystkich do oddania się prawdziwej, zasłużonej beztrosce. Idealny moment to drugi dzień Świąt, czyli czas, kiedy wszystkie obowiązki pozostawiamy zrealizowane za sobą i zostaje nam już tylko prawdziwy odpoczynek, bez wyrzutów sumienia – mówi Wiktor Kowalski, Brand Manager w Dan Cake Polonia. – Tematykę beztroski w naszych kampaniach poruszamy już nie pierwszy raz. Zdajemy sobie sprawę, że jej doświadczanie w codziennym, zabieganym życiu i w obecnej, pandemicznej rzeczywistości, to duże wyzwanie. Dlatego dążymy do tego, by niezależnie od okoliczności, ludzie zaczęli się na nią otwierać, a jednocześnie by beztroska stała się niejako synonimem naszego brandu – dodaje.

Zwieńczeniem aktywacji będzie symboliczne zamknięcie profilu marki na Facebooku na cały drugi dzień Świąt, aby jeszcze bardziej zachęcić użytkowników do oddawania się prawdziwej beztrosce.

Za koncept strategiczny, scenariusz spotów, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez Pink Media, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.

Kampania potrwa od 14 do 27 grudnia br.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Pierwszy Dzień Beztroski: Dan Cake uruchamia świąteczną aktywację konsumencką BIZNES, Media i PR - Marka Dan Cake startuje z nową, bożonarodzeniową aktywacją konsumencką. Zaprasza wszystkich do tego, by drugiego dnia Świąt celebrować pierwszy Dzień Beztroski.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy


Tagi: #BIZNES   #Media i PR