Data publikacji: 2016-01-14
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK w Nowym Roku z nowymi rubrykami!
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Na półki w dobrych salonach prasowych trafił dzisiaj numer 19 magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK. W magazynie znalazło się kilka nowych rubryk.
Na półki w dobrych salonach prasowych trafiło dzisiaj styczniowo-lutowe wydanie magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK zatytułowane „Puszek okruszek” (nr 19). W magazynie znalazło się kilka nowych rubryk. Numer promowany będzie w sieci kin Cinema City, w radiu RDC oraz ZET Chilli.
Nowe rubryki to między innymi: Projekt Polski, Jemy w pracy oraz Beauty Bar. W Projekcie Polskim redakcja prezentować będzie „mapy inspiracji”, które zdradzą jej wyróżniający się projektanci różnego rodzaju przedmiotów mających związek ze stołem (m.in. ceramiki, obiektów drewnianych, tkanin). W najnowszym numerze znajdą się inspiracje warszawskiego duetu dziewczyn Fenek Studio, tworzącego prawdziwie unikatową porcelanę. W rubryce Jemy w pracy członkowie najbardziej „rozjedzonej” redakcji w mieście będą prezentować posiłki, jakie przygotowują sobie do pracy. Beauty Bar należeć zaś będzie do Kasi Bem, specjalistki od praktyki jogicznej i rozsądnego odżywiania, która przedstawiać będzie dania upiększające nas od wewnątrz.
Poza tym w numerze 19: wizualno-tekstowa ostatnia strona z oryginalną opowiastką wydawczyni KUKBUK-a Darii Pawlewskiej, wywiad z młodym reżyserem Michałem Marczakiem, którego nowy film, pt. „Wszystkie bezsenne noce” będzie miał premierę na festiwalu Sundance w styczniu, materiał dla graczy, którzy długie, zimowe wieczory spędzają przy planszach i chcą je umilić efektownymi przekąskami, a także piękny Art, gdzie wątki i historie znane z klasycznych bajek przebrane zostały w miękkie i puchate materie.
Magazyn kulturalno-kulinarny KUKBUK to nowoczesne połączenie wysokiej jakości autorskich sesji fotograficznych z ciekawymi artykułami o tematyce okołokulinarnej, dotyczącymi takich zagadnień jak antropologia jedzenia, kultura, sztuka, dizajn. To książka-album o wartości kolekcjonerskiej. Zawiera wiele niebanalnych przepisów wnikliwie przetestowanych przez redakcję, pochodzących od współpracujących z magazynem profesjonalnych kucharzy i blogerów. KUKBUK jest dostępny w ponad 800 punktach sprzedaży w całej Polsce. Dystrybucja odbywa się poprzez wysyłkę bezpośrednią oraz sprzedaż w salonach prasowych: Empik, Inmedio, Relay, Kolporter i Ruch, a także w sklepach dizajnerskich, restauracjach, klubach i salonach spa. KUKBUK w wersji papierowej wspierany jest przez stronę internetową www.kukbuk.com.pl oraz zintegrowane profile w mediach społecznościowych: www.facebook.com/kukbuk, instagram.com/kukbuk_official.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR