BIZNES Media i PR

Kampania KNF od Grupy WALK

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci” realizowana na zlecenie Komisji Nadzoru Finansowego. Kampanię przygotowała agencja WALK Creative (Grupa

Data publikacji: 2015-11-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania KNF od Grupy WALK
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci” realizowana na zlecenie Komisji Nadzoru Finansowego. Kampanię przygotowała agencja WALK Creative (Grupa WALK).

Kampania KNF od Grupy WALK BIZNES, Media i PR - Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci” realizowana na zlecenie Komisji Nadzoru Finansowego. Kampanię przygotowała agencja WALK Creative (Grupa WALK).

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci” realizowana na zlecenie Komisji Nadzoru Finansowego. Kampanię przygotowała agencja WALK Creative (Grupa WALK).

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na zasady bezpieczeństwa w sieci, które związane są z udostępnianiem osobom trzecim poufnych danych, takich jak: login, hasło czy dane osobowe. Akcja kierowana jest do obecnych i potencjalnych użytkowników bankowości elektronicznej. Głównym bohaterem kampanii jest Jacek Rozenek.

WALK Creative odpowiada za działania strategiczno-kreatywne. Agencja zrealizowała trzy 30’ spoty telewizyjne emitowane w Telewizji Publicznej (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Regiony), trzy spoty 45’ wyświetlane w Internecie oraz 30’ spot radiowy emitowany w Polskim Radiu (PR1, PR3, PR4, PR24).

Wideo:

www.youtube.com/watch?v=X6b9fYTdCGU  

www.youtube.com/watch?v=RxLBkD3-IHQ  

www.youtube.com/watch?v=sn6qj4aRYkE  

Komisja Nadzoru Finansowego sprawuje nadzór nad sektorem bankowym, rynkiem kapitałowym, ubezpieczeniowym, emerytalnym, nadzór nad instytucjami płatniczymi i biurami usług płatniczych, instytucjami pieniądza elektronicznego oraz nad sektorem kas spółdzielczych.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kampania KNF od Grupy WALK BIZNES, Media i PR - Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Zadbaj o swoje bezpieczeństwo w sieci” realizowana na zlecenie Komisji Nadzoru Finansowego. Kampanię przygotowała agencja WALK Creative (Grupa WALK).
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy