Data publikacji: 2016-10-18
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Łukasz Mirytiuk rozwinie nowy dział social media w adCookie
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Do zespołu adCookie dołączył Łukasz Mirytiuk, który na stanowisku Head of Social Media będzie rozwijał nowy, social mediowy dział agencji.
Mirytiuk to ekspert z kilkuletnim doświadczeniem w mediach społecznościowych. Wcześniej pracował m. in. jako Head of Social Media w agencjach marketingowych Mind Progress Group oraz Lemonhills, obsługując takich klientów jak AllView, MyPhone, KEY Underwear czy Techland.
Łukasz będzie zarządzał zespołem odpowiedzialnym za budowanie strategii i tworzenie koncepcji działań social media dla klientów agencji.
Marketing internetowy to nie tylko reklama online, to całe spectrum narzędzi i rozwiązań, które umiejętnie wykorzystywane sprawiają, że kampania osiąga założone cele. Wzbogacenie adCookie o kompetencje social media jest dla nas naturalnym krokiem w rozwoju agencji. Bardzo się cieszę, że dział social media poprowadzi Łukasz. To świetny, doświadczony specjalista – mówi Mateusz Sobieraj, CEO adCookie. – Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie bardzo owocna.
Agencja interaktywna adCookie specjalizuje się w nowych, innowacyjnych technologiach marketingowych, których skuteczna implementacja pozwala osiągać najlepsze rezultaty prowadzonych kampanii. Misja agencji zakłada indywidualne podejście do każdego projektu oraz wydobycie potencjału marki, dla której pracuje zespół doświadczonych i kompetentnych specjalistów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR