Red Bird – jedyny dystrybutor marek Contigo i Kambukka w Polsce - rozszerza współpracę z 38 Content Communications. O ile marka Contigo obecna jest w Polsce od ponad 10 lat, podczas których grono zadowolonych klientów stale ros�
Jedna z najbardziej prestiżowych nagród świata biznesu w Polsce – Diament Forbesa 2013 powędrowała do U2 Media. Dom mediowy znalazł się w zaszczytnym gronie firm, które odnotowały największy rozwój na przestrzeni lat 2009-
WARSZAWA, listopad, 2019 – Wraz z rozpoczęciem nowego sezonu skoków narciarskich, wystartuje kolejna odsłona długofalowej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka będzie m.in. kontynuować współpracę z P
We wszystkich kinach sieci Cinema City wystartowała kampania promująca dwie linie produktowe marki Ziaja.
Smartney rozpoczął współpracę z portalem Comperia.pl Zastosowane rozwiązania open banking sprawiają, że proces jest dla klientów szybki i intuicyjny.
Do zespołu agencji marketingu internetowego Result Media dołączyła Katarzyna Bąkowska, która objęła stanowisko Account Executive, wzmacniając tym samym dział Client Service.
Okazuje się, że e-mailing pozostaje jednym z najważniejszych środków komunikacji cyfrowej mimo, iż wprowadzono go już 30 lat temu. Szacuje się, iż w 2014 roku zostało wysłanych 109 mld maili biznesowych na całym świecie.
Sklep 4.0 to nie pieśń przyszłości, ale dostępne już dziś rozwiązania, które ułatwiają prowadzenie biznesu. Pomagają planować zaopatrzenie, liczbę pracowników na zmianie i wiele innych
Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom polskich miast! Właśnie wystartowało wielkie głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do zwycięskich miejscowości!
Od 7 listopada agencja Good One PR rozpoczęła współpracę z firmą Funtronic – producentem i dystrybutorem Magicznego Dywanu, czyli podłogi interaktywnej. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie PR produktowego i ko