Coraz więcej firm rozumie, że aby zaistnieć w świadomości klientów, muszą zwiększyć swoją obecność w mediach. Z pomocą przychodzą wirtualne biura prasowe.
Suknia Carlo Rossi z 50 tysięcy płatków czerwonych róż okazała się najbardziej olśniewającą kreacją wieczoru podczas tegorocznych Róż Gali. W tej niezwykłej kreacji wystąpiła znana aktorka i dziennikarka Anna Wendzikows
Powstało już tyle pomysłów i biznesów, że trudno dziś wymyślić coś nowego. Jak się wyróżnić na tle tysiąca firm w branży? Odpowiedź brzmi: odpowiednią strategią. Jak zatem do niej podejść?
Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała si�
Jak dobrze ‘zgrać’ pracę systemu i człowieka, aby zapewnić maksymalną synergię i skuteczności działań marketingowych? Odpowiedzi w poniższym artykule.
Videomill, specjalista w zakresie tworzenia spersonalizowanego wideo, w dniach 1-3 maja 2018 zaprezentuje swoją ofertę na targach Internet of Things Expo w Dubaju – jednym z największych wydarzeń technologicznych na Bliskim Wscho
Po raz kolejny kampanie marketingowe marek należących do Nestlé Polska S. A. zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie Effie Awards. Tym razem firma otrzymała nagrody dla marki Winiary: „Winiary, Tu się Gotuje” oraz „Sp
Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany na przyszłość, skupione na pomaganiu klientom w realizacji ich pełnego potencjału wtedy, gdy liczy się to najbardziej, czyli podczas obsługi klienta („Mom
W Polsce co roku w wypadkach nad wodą ginie kilkaset osób. Dlatego powstała kampania “Pływam bez promili”, która od 14 lat edukuje Polaków na temat bezpieczeństwa nad wodą.
Agencja OS3 wygrała przetarg na obsługę w mediach społecznościowych marki Rimmel Polska.