Data publikacji: 2018-12-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania „Zdobądź pracę marzeń z EF” – nagrodzona na Złote Spinacze 2018
Kategoria: BIZNES, Media i PR
Kampania „Zdobądź pracę marzeń z EF” Education First zdobyła brązowego spinacza. Jedyny Spinacz 2018 przyznany w kategorii Turystyka i Rekreacja jest nasz.
Kampania „Zdobądź pracę marzeń z EF” Education First zdobyła brązowego spinacza.
Nagrodę wręczono podczas corocznej gali w Hotelu Sofitel w Warszawie. Kampania została zrealizowana dla EF Education First wspólnie z Remarkable Ones i właśnie otrzymał najbardziej prestiżową nagrodę PR! Jedyny Spinacz 2018 przyznany w kategorii Turystyka i Rekreacja jest nasz.
Kampania „Zdobądź pracę marzeń z EF”, która przede wszystkim była związana z promocją wyjazdów językowych z portfolio EF Education First. Celem było wzmocnienie także całej kategorii produktowej piw smakowych i umacnianie swojej pozycji w ramach tej kategorii.
Za realizację kampanii oraz KV „Zdobądź pracę marzeń” odpowiadała Martyna Zarembska, a za strategię kampanii egzekucję i działania z influencerami Mateusz Bojanowski.
Do kampanii została zaproszona grupa ambasadorów akcji, będących przy okazji jury decydującym o tym, kto wygra nagrodę. Wiktoria Gąsiewska – aktorka, Dominik Bakuła, Aleksandra Furka (Olciiak) oraz Aleksandra Pawlik (Alex Mandostyle). Ponadto do udziału w kampanii zostało zaproszonych 25 influencerów i micro-influencerów, którzy byli odpowiedzialni za wsparcie kampanii.W ramach kampanii powstał landing page oraz spot, który promował kampanię za pośrednictwem YouTuba, Facebooka i Instagrama.
„Celem kampanii jest dotarcie w niestandardowy sposób do młodych ludzi, w naturalnym dla nich środowisku, czyli w mediach społecznościowych. Chcemy pokazać korzyści, jakie płyną z przyswajania języka podczas wyjazdów językowych, które są połączeniem podróży z poznaniem kultury i miejsca.” – Mów Sylwia Rogalska, EF Education First.
„Postanowiliśmy jako pierwsi w Polsce poprowadzić kampanię rekrutacyjną za pomocą platformy Instagram, aby skrócić dystans do młodych ludzi i trafić do nich tam, gdzie przebywają najczęściej. Na potrzeby akcji stworzyliśmy aplikację, która będzie automatycznie kontaktować się z użytkownikami poprzez Direct Message na Instagramie.”– Podsumowuje Jacek Jackowski, Account Director/CEO w Social Leaders.
To pierwsza nagroda agencji Social Leaders na gali „Złote Spinacze”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR