BIZNES Media i PR

Honor 9: Łowca Światła

Honor 9: Łowca Światła
Poznaliśmy kolejnego ambasadora kampanii #ŁowcaŚwiatła, prowadzonej dla najnowszego smartfona marki Honor! Działania prowadzone w ramach komunikacji Honora 9, bo o nim mowa, doskonale wpisują się w koncepcję #ForTheBrave, jaka przyświeca marce od początku jej

Data publikacji: 2017-08-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Honor 9: Łowca Światła
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Poznaliśmy kolejnego ambasadora kampanii #ŁowcaŚwiatła, prowadzonej dla najnowszego smartfona marki Honor! Działania prowadzone w ramach komunikacji Honora 9, bo o nim mowa, doskonale wpisują się w koncepcję #ForTheBrave, jaka przyświeca marce od początku jej istnienia.

Honor 9: Łowca Światła BIZNES, Media i PR - Poznaliśmy kolejnego ambasadora kampanii #ŁowcaŚwiatła, prowadzonej dla najnowszego smartfona marki Honor! Działania prowadzone w ramach komunikacji Honora 9, bo o nim mowa, doskonale wpisują się w koncepcję #ForTheBrave, jaka przyświeca marce od początku jej istnienia.

Poznaliśmy kolejnego ambasadora kampanii #ŁowcaŚwiatła, prowadzonej dla najnowszego smartfona marki Honor! Działania prowadzone w ramach komunikacji Honora 9, bo o nim mowa, doskonale wpisują się w koncepcję #ForTheBrave, jaka przyświeca marce od początku jej istnienia.

 

Honor 9 to telefon skierowany do poszukujących doświadczeń, inspiracji, młodych osób, którym bliskie są: odwaga, pasja i wytrwałość. Smartfon gwarantuje swoim użytkownikom wysoką jakość i ciekawe efekty fotografii bez względu na porę dnia czy nocy. Nazwa „Łowca Światła” odwołuje się natomiast do wyróżniających cech telefonu: wyjątkowej funkcji malowania światłem podczas robienia zdjęć w ciemności oraz trybu nocnego, który dzięki długiemu naświetlaniu, gwarantuje fotografie wysokiej jakości.

Zgodnie z filozofią #ForTheBrave, do realizacji swojej kampanii Honor zaprosił influencerów z pasją, którzy odważnie sięgają po marzenia. W krótkich filmach video przygotowanych dla marki, ambasadorzy opowiadają o swoich zamiłowaniach i wytrwałości w dążeniu do osiągania celów. W pierwszej części wystąpił Leszek Stanek – choreograf, tancerz, wokalista i aktor. Film z jego udziałem można zobaczyć na kanale marki na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GHnzLn4e998.

Właśnie doczekaliśmy się drugiej video-produkcji Honora. Tym razem możemy bliżej poznać Aleksandrę Zienkiewicz – aktorkę, młodą mamę i jak się okazuje, także miłośniczkę sportu. To historia o tym, że warto odważnie sięgać po więcej i nie zatrzymywać się w drodze do swojego celu. Motywacyjnemu charakterowi spotów towarzyszą obrazy prezentujące piękno miasta nocą oraz efekty malowane światłem, które oferuje nam Honor 9. Efekty współpracy można zobaczyć na kanale marki Honor na YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6NdH77Y5iZk

A to już wiesz?  NapoleonCat wprowadza analizę Facebookowych reakcji

W kampanii „Łowca Światła” udział wzięło w sumie trzech ambasadorów. Wkrótce marka ujawni ostatnie nazwisko.

O marce Honor:

Honor to wiodąca marka smartfonów produkowanych przez Huawei Technologies Consumer Business Group. Zgodnie ze swoim hasłem „honor for the brave”, marka została stworzona, aby sprostać potrzebom epoki cyfrowej za pośrednictwem mobilnie zoptymalizowanych produktów, które oferują użytkownikom lepsze doświadczenia, inspirują do działania, wspierają kreatywność i realizację marzeń młodych osób.

Więcej na www.hihonor.com i www.facebook.com/honorpl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Honor 9: Łowca Światła BIZNES, Media i PR - Poznaliśmy kolejnego ambasadora kampanii #ŁowcaŚwiatła, prowadzonej dla najnowszego smartfona marki Honor! Działania prowadzone w ramach komunikacji Honora 9, bo o nim mowa, doskonale wpisują się w koncepcję #ForTheBrave, jaka przyświeca marce od początku jej istnienia.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy