BIZNES Media i PR

Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door

Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door
W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny

Data publikacji: 2020-06-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door
Kategoria: BIZNES, Media i PR

W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT.

Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door BIZNES, Media i PR - W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT.

W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na bezpieczne przechowywanie produktów spożywczych i technologie, które to umożliwiają. Kampania została przygotowana przez agencję FFW, a za relacje z mediami odpowiada agencja Studio 111.

W kampanii marka Haier koncentruje się na promowaniu lodówek z systemem antybakteryjnym ABT, wykorzystującym światło ultrafioletowe do ochrony przed namnażaniem się bakterii, co w efekcie przekłada się na bezpieczeństwo dla zdrowia użytkownika, a także dłuższą świeżość produktów spożywczych. Drugą z istotnych cech, która została podkreślona w kampanii, jest duża pojemność lodówek i płynące z tego korzyści dla użytkownika – połączenie technologii ABT, jak i pojemności XXL urządzeń sprawia, że może on znacznie ograniczyć swoje codzienne wyjścia na zakupy.

 

W kolejnych etapach kampanii marka Haier podkreślać będzie zalety pozostałych technologii pomagających w utrzymaniu świeżości produktów, a także wygodę użytkowania sprzętu (tylne podświetlenie, szuflady Easy Access).

Kampania wystartowała 11 czerwca w social media, a następnie rozszerzona została o kolejne kanały komunikacji, takie jak YouTube, mailing, aktywności w wyszukiwarce, reklamę mobilną czy display. Akcję wspierają także banery na Ceneo i www.mediaexpert.pl oraz TV-walle w sklepach stacjonarnych.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Haier podkreśla wagę systemu antybakteryjnego w lodówkach z linii French Door BIZNES, Media i PR - W czerwcu wystartowała kampania marki Haier promująca serię lodówek wyposażonych w system antybakteryjny ABT.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

A to już wiesz?  Nowa stacja paliw Intermarché w Kołobrzegu

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy