BIZNES Media i PR

Grupa PSB poszerza współpracę z ContentHouse

Grupa PSB poszerza współpracę z ContentHouse
Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia agencja obsługuje social mediowo marki w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w

Data publikacji: 2017-01-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa PSB poszerza współpracę z ContentHouse
Kategoria: BIZNES, Media i PR

Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia agencja obsługuje social mediowo marki w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w internecie.

Grupa PSB poszerza współpracę z ContentHouse BIZNES, Media i PR - Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia agencja obsługuje social mediowo marki w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w internecie.

Po niemal rocznej współpracy Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu, za które jesteśmy odpowiedzialni. Od stycznia mamy przyjemność kompleksowo obsługiwać social media marek w Grupie PSB oraz odpowiadać za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w internecie.

 

W 2016 roku byliśmy skupieni na działaniach doradczych na polu komunikacji marketingowej oraz mediów cyfrowych. Obecnie przejęliśmy całościową obsługę mediów społecznościowych Grupy Polskie Składy Budowlane i Mrówka, która jest częścią Grupy PSB. Odpowiadamy również za strategię, kreację oraz bieżącą moderację takich kanałów social media jak Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest oraz Google+.

Wspólnie z agencją ContentHouse udało nam się ułożyć strategie dla marek wchodzących w skład Grupy PSB, które naszym zdaniem najlepiej zrealizują cele biznesowe, jakie chcemy osiągnąć w nadchodzącym czasie – podkreśla Jarosław Zaborowski, z-ca dyrektora ds. marketingu w Grupie PSB.

Nasi specjaliści dbają o synergię działań na portalach branded contentowych, do których można zaliczyć m.in. „Przepis na Dom” i „M jak Mrówka”, z efektywnym wykorzystaniem social media. Po naszej stronie leży również prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

Cieszę się, że zaufanie, jakim obdarzył nas Klient w minionym roku, zaowocowało rozszerzeniem współpracy o kolejne pola, tym razem dotyczące kompleksowych działań w social media – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.

Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. działa na rynku od 18 lat. Od lat jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza ponad 350 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 419 składach budowlanych, w 232 marketach PSB-Mrówka oraz w 50 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje około 12 tysięcy osób.

A to już wiesz?  Akademia Smaku bierze na warsztat pieczywo!

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Grupa PSB poszerza współpracę z ContentHouse BIZNES, Media i PR - Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia agencja obsługuje social mediowo marki w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w internecie.
Hashtagi: #BIZNES #Media i PR

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy